• IngridMarie

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.

Kom igen nu, skryt med er själva!

• Svar på tråden Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
  • lilabee

Jag är stolt över mina bröst och mina ögon, och munnen, och höga kindben. Tycker min mage är fin o platt.
    Annars är jag stolt över att jag är intelligent och logisk (även om ett visst mått dokusåps-tittande har inverkat menligt där...). Men också för att jag är en god vän, hjälper och stöttar andra, lyssnar, och är rolig att vara med.
    Mycket märkligt att skriva så om sig själv, men förmodligen väldigt bra för självförtroendet!

• EhjärtaK = sant

Vad kul att alla har så mycket de är nöjda med .

I utseendeväg är jag nöjd med mitt ansikte. Jag tycker det är vackert och har bra proportioner.

Förövrigt är jag nöjd med att jag är bra på att laga mat, inreda och pyssla.

• Nonika

Jag är mest stolt över ögonen, som jag gärna framhäver när jag sminkar mig. De är ganska sneda, och så är de gröna med gula stänk i. Jag tror jag var katt i mitt förra liv...ingen annan i min släkt har gröna ögon.
    Min m2b kallar mig Tiger...det står "Din Tiger" i hans förlovningsring också

Sen är jag stolt över mina väldigt starka ben. Tyvärr kommer jag inte ner i stövlar pga mina kraftiga vader.

Mina tänder är fina också - de är både vita och relativt jämna.

• Carisma

Jag är nöjd med allt - verkligen. Beror kanske mycket på att jag blivit lite äldre och lärt mig att trivas i min kropp.
    Träning och allmänt underhåll samt goda gener gör väl också sitt till!

Då jag var yngre tyckte jag att jag var för lång och för spinkig - hade verkligen komplex för det.

• BlaBla

Himla svårt, men nyttigt också!
    Jag får nog säga, mitt hår, mitt ansikte, mina axlar och nyckelben :P

Min sångröst :) Och min charm. Som jag typ har insett nyss att jag besitter. Har så ofta fått höra det, men man lyssnar ju inte på det örat.. Men nu när jag fattat är jag iaf stolt! :D

• Bluebride2006

tre leverfläckar jag har under ena ögat, de sitter så de bildar en trekant

• Jeppson

Hihi! Jag har "Orions bälte" på magen, och "Karlavagnen" på ena armen. :D

• Meddelande borttaget
  • sofia aneleh

jag har vackra klarblå ögon och lååånga natrligt lockade ögonfransar. sen har jag ganska vackert hår också.

• Nickolina

Jag har ganska bra propotioner även om mina bröst borde varit större..men ja inga taxben eller så där.

Så har jag gräsligt granna axlar också, fin hy numera och en ganska bra helhet även om detaljerna sviker.

Jag får oftast komplimanger för hår (av någon konstig anledning) och mina ögon som är stora (men runda enligt mitt tycke)

Personlighet då:
    jo jag är generös, öppen, rolig och positiv (fast min kille tycker att jag är sjukt negativ. han är den enda han projicerar givetvis) Dessutom är jag intelligent och lär mig blixtsnabbt

Svar på tråden Vad är du mest nöjd med hos dig själv?