Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.
Kom igen nu, skryt med er själva!
Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.
Kom igen nu, skryt med er själva!
Trevlig tråd!
Jag tycker om min kropp i största allmänhet, liten och smal men kvinnlig. Mina bröst är fina och så har jag långt, lockigt hår med mycket volym.
Vill också tillägga att min framtida man har världens finaste bak!
För att nu skryta lite xtra, så kommer kombinationen jag + sambon att bli världens vackraste barn :D
Jag är stolt över mina armar. Det har tagit kraft och tid (och svett) att få hyfs på dem men nu är de okej och man ser musklerna jättefint. De ser kvinnliga ut. Jag är absolut ingen bodybuilder, detär äckligt!!
Mina handleder är smala och fina och jag får köpa vantar på barnavd. för mina små händer, det gillar jag, sedan har jag små fötter oxå(36). Jag hatar stora fötter. Det mode som varit med skor och stövlar med 10 cm extra spetsig tå skulla jag aldrig sätta på mig! BLÄ!!
Jag är mest nöjd med mina bröst, mina ögon som är en kall blå färg, samt mina små fötter :)
Jag har stora fötter... Och det är kommentarer som den ovan som ger en komplex. Lite osympatiskt tycker jag...
Min figur är katt, så den är jag nöjd med. Jag orkar inte vara missnöjd med någonting längre, så därför är jag nöjd med allt istället.
katt?
Jeppson
Tråkig inställning som du har. På vilket sätt var linslusen osympatisk? Det här är en tråd där man skriver vad man är nöjd över, inte hur en kvinna måste se ut. Det är som att jag ska få feta komplex när folk skriver att de är nöjda med sina stora bröst när jag själv har väldigt små. Alla är olika och man ska fan vara nöjd med det man har. Var stolt över dig själv och dina fötter!
Ellte
Ungefär "extra snygg"
Jag är nöjd med mina fina gröna ögon och söta ansikte. Mitt röda hår. Min slanka kropp och fasta bröst. Mina ben. :)