Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Tittut?!
Tittut?!
Åhh - det låter super, Lindha. Suck, det skulle jag också vilja göra - fast jag orkar inte tvätta ur badkaret... *latmask*
Hej på er! Det var sjutton vad ni skriver!!
Majbruttan - på ett sätt är det ju bättre om det bara är ett par som står på inbjudan, det kan bli väldigt rörigt och svårt att få överblick när inbjudningarna rullar in ifall man kan anmäla till två par. Ni kan inte tänka er att något annat par än era föräldrar kan ta på sig att ta emot inbjudningarna, då blir det hela inte lika känsligt.
Mina föräldrar kommer att bidra ekonomiskt, men jag vet inte om T:s kommer göra det, jag kan inte heller tänka mig att "tigga" utan vill de bidra så får de. Men kanske är det bäst att tala om för dina blivande svärföräldrar att din föräldrar kommer att bidra ekonomiskt (och att ni inte förväntar er att hans föräldrar ska göra det). Då får de ta ställning för vad de tycker.
Pio - välkommen! Jag tror att du behöver bygga upp lite självförtroende - och du har kommit till rätt plats! Hoppas att du kommer med den 29:e!
Kärleksbrud - ni har snott vår kyrka!!!!
Vi ska också gifta oss i S:t Birgitta, det är så otroligt fint!
vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
MiNik 19/8 Marstrand
Majbruttan 6/5 Åmål
princess 22/4
kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands
yrvädret 22/7 S:t Birgittas kapell
Jag har nu äntligen bokat tid hos Eironora! På måndag bär det av för måttagning och uttittande av tyger *jippie - nu börjar det!!*
Men herregud, vilken fart det har varit på er härinne!
Charleston - du får gärna vara med och leka med oss! Bara kul med fler.
Hmm, det var något jag skulle skriva, men nu har jag glömt bort det! Ja, ja det var väl inget viktigt... Jag kommer på det imorgon.
Godnatt på er iallafall, tjejer!
Lindha - ge en stor godnattpuss till Ebba oxå!
Hej, nu e jag här! Slutade tidigt idag *skönt*, men måste sätta igång att städa. Svägerska och svåger kommer på fika idag, så nu måste det ju se fint ut hemma
Pio - det låter som att din sambo är ganska omogen och inte inser att man faktisk måste bjuda till i ett förhållande, det är oerhört sårade att inte bli presenterad (menar inte att verka elak, men jag har varit med om samma sak själv) Är man ihop med någon, och dessutom planerar giftermål, så ska man väl stolt "visa upp" sin blivande fru? Visst, händer det en gång att man glömmer presentera så kan man släppa det, men händer det flera gånger så..*grrr*
Jag tänkte på; är hans kompisar fortfarande singlar, eller har de fasta förhållanden. Många gånger kan det vara svårt att komma in som flickvän och "sno" deras kompis - skitlöjligt, jag vet! Din sambo borde ju i vilket fall som helst jobba på att få in dig i gänget. Hans kompisar kan ju skylla på till varje fest att det är för gamla kompisar bara - och då kommer du ju aldrig med om inte han protesterar. Jag tycker han borde stått upp för dig och sagt att "om inte hon är bjuden, så kommer inte jag heller, det är bara att välja!" Någonstans måste man i det här läget göra ett val mellan den som man vill leva livet med och sina kompisar. Och väljer han kompisarna så är han bra... ja...
Hoppas att du inte tar illa upp för att jag skriver så här - men är det något som gör mig förbannad så är det när någon behandlar en annan människa såhär - speciellt någon man älskar! Så jag tycker du ska slå näven i bordet och säga ifrån - du har ju faktiskt flyttat 30 mil, lämnat släkt och vänner, för att få vara med honom, då är det minsta man kan begära att han faktiskt ska sätta dig i första rummet!
pio
Har läst i din andra tråd - och jag måste säga att din blivandes kompisar måste vara rejält puckade i huvudet!! De kan ju ta in lilla intima beundrarklubb och stoppa upp den någonstans!
Vad jag inte kan förstå är varför han inte bara säger upp bekantskapen med dem, med tanke på hur de behandlar den han älskar! Jag skulle aldrig acceptera att någon behandlande min blivande på det sättet.
Han måste ju se hur de behandlar dig - så blind kan han ju inte vara!
Och sen, det där med att förändras. Förändring sitter på insidan inte på utsidan! Och jag tycker inte att du ska förändra dig bara för att en pytte-pytte-liten klick av idioter inte kan acceptera en fullt normal människa som deras kompis älskar - vem är det då som behöver förändras??
Jag tycker du ska hänga på oss den 29:e och snacka av dig lite! Sedan ska du och jag bestämma en tid och gå på klänningjakt
Förresten - jag vet en superbra hårfrisör. Hon heter Hanna och jobbar på Götafrizzorna. Har bara varit där en gång men blev himla bra bemött och jättenöjd med håret. Ska dit igen nästa fredag!
Princess
HM??