Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
noppe, han kommer inte alls...
Har ni tillfrågat någon ny bestman?
nä, inte det heller..
jag vill inte tjöta för mkt på honom.. han får ta lite tid på sig å känna efter vem han vill ha..
det löser sig säkert.
Hittar du någon fotograf?
näe.. eller jag hittar massor av fotografer ;)
men jag vill inte va tvungen att maila varenda en för att få prisuppgifter!!
varför kan de bara inte skriva ut det??
Ja, det blir lättare då.
Nej, nu ska jag hoppa i säng....
sov så gott Prinsess..........zzzZZZzzzzZZ
detsamma
Japp Princess jag är överlycklig över att Jens åkt ut ur Idol. Och att Sebastian är i final. :D
Vårbrud min syssling (oxå Maden-bo) hade bröllopsfesten på Sjövallen i Ahlafors. Jag och Johan har varit inne och köpt glass där en gång för 3år sen. :) Så jag kommer inte ihåg så mycket, men den ligger ju jättefint precis vid sjön. Tror dock inte att det får plats så mycket folk. Hur många gäster har ni tänkt? Vet många som sagt att Starrkärrs bygdegård är lite tråkig, men att den blir fin när man fått pynta och fixa till den lite. Sen ska det finnas någon förening i Nödinge uppe vid Vimmersjön. Nån finsk förening tror jag. Lycka till!
god morgon!
ojoj, här har det hänt mycke, bara man e borta en dag.
princess: va va d me eran best-man? (jag kanske inte har me det att göra, men e hemskt nyfiken av mig)
har väl oxå tänkt hänga me på tisdag, fast e väldigt nervös. hur ska ja veta om d e ni? vilka som hör till gruppen?