• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

god morgon :)

idag ska vi på julbord!!!!! :D

• Lindha

God morgon tjejer! Idag är det adventsmiddag hos svärmor som gäller. Tjoho! ;) Ebba vaknade 2.20 i natt och sen var hon vaken till halv 7 i morse Zzzz... Sen fick vi i alla fall sova i 1½tim. Lyx! Så jag känner att jag kommer vara väldigt social och trevlig på middagen sen. Lär gäspa mest hela tiden. Hi hi!

Kul att vi blir så många på tisdag. :)

• Princessdiamond

ja, jag längtar verkligen tills tisdag nu!

• Vårbrud -06

Här är jag. Har tråkigt hemma...ensamt utan david och alldeles tyst i huset. Är bakis sedan jag var på fest igår, inte van vid att dricka mängder med drinkar mm längre.. ush lite deppig.. kallt, mörkt och måndag imorgon. Nu sätter min vanliga jobbångest in, när jag vet att jag skall upp tidigt imorgon. Längtar till julledigheten.

Tack för tipsen Lindha!
    De har ju gula väggar och vinröda gardiner i bygdegården. Funderar på byta färgtema och ha vit, grönt och vinrött istället. Det passar bättre där inne..Fast jag vet verkligen inte hur jag skall kunna smycka den salen...inte kul..

• Princessdiamond

vårbrud..

hej! :)

du vet ingen bra fotograf??? =/

ni andra.. jag hörde ett nytt namn nämnas sist jag fika med er.. inte den här ciprian eller vad han heter.. utan ngn annan.. men det kanske va i åmål??

• Vårbrud -06

princess

Tyvärr... jag har inte kommit så långt. Har nog tänkt ha vänner som fotar mm. Tror inte att vi kommer ha en fotograf. Caprian kanske har någon kompis som kör samma priser mm

• Princessdiamond

är det ngn som har hemsida eller mail eller så till caprian??

• ninni7805

hippan/middagen tisdagen den 29:e.. träffas kl 18 vid steinberg på järntorget!

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda

ni andra som ska med: kopiera listan och lägg till er :)

• Vårbrud -06

Bra initiativ ninni
    Vi måste göra en slutgiltig lista för att vi skall vet vilka vi skall vänta på.
    I värsta fall vet alla att vi skall till la sombrita 18,30 om någon är riktigt sen.
    Är det någon som bokat bord ännu?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2