• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Torvan

Toppen Charleston! Ses på tisdag

• Lindha

God morgon tjejer! Ja jättekul att så många nya ska med på tisdag. :D

• majbruttan

Jag har bokat bord för 11, men jag ringer och säger att vi blir fler :D

Lägger till tusensköna oxå för sist jag pratade med henne så skulle hon med...

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda
    Charleston
    princess_edition
    Torvan
    tusensköna

• majbruttan

ninni!!! hur gick det med intervjun du var på ??? (har kanske missat om du skrivit om det tidigare...)

• Trollvinter

Som vanligt tar det en timme att uppdatera sig när man inte varit här på ett par dag Roligt att vi blivit fler! Men, det blir knepigt att hålla reda på alla nya namn i morgon!! Ser fram emot hippan!

Själv har jag varit på bal i helgen! Jätteroligt! Men, det blir lite segt att vara ute länge - är inte riktigt van vid det längre. Det började strax innan tolv i lördags på dan och vi var hemma vid halv fyra på natten... då var det inte slut ännu, men vi orkade inte vara kvar... Men, trots det lyckades vi få upp lite ljusslingor utanför huset och måla färdigt taket på andra våningen!! SKÖNT

• princess_edition

trollvinter: oj, va du verkar stå i! själv har jag inte gjort mycket mer än å ätit i helgen känns det som. i lördags va vi på middag hos sambons föräldrar, tillsammans me massa andra gäster. å igår va ja hemma hos mina föräldrar och åt middag och hämtade mina julgrejer. idag är det skola igen. får ut en hemtenta senare i eftermiddag, så d blir väl d ja kommer få sitta me resten av veckan sen.

• princess_edition

maritim och torvan: ja e oxå ny i gruppen, så vi e allt nåra stycken nya.

kan vi inte göra namnskyltar både me internetnamnet å det riktiga namnet? antingen kan man ju göra sånna man ställer vid sin plats på bordet eller sånna man har på sig. behövs ju bara en pappersbit och en säkerhetsnål isf.

• Lindha

Vi är 8st som träffats innan.. och 8st helt nya. Kul!

• maritim

Princess_edition; Vad roligt, ännu fler :) Läste det sista inlägget och vi är ju 8 nya :) det verkar som om de flesta känner någon i gruppen, finns det någon som jag, som inte känner någon alls?
    Namnskylt är en riktigt bra ide, det är nog ingen dum ide att även skriva internetadressen :)

• princess_edition

maritim: jag känner inte heller någon... men vänta bara till tisdag kväll, då kommer vi känna massa fler!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2