• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

Nästan -7 grader Brr... :D

• Vårbrud -06

Kommer strax Lindha. Känns som om det är riktigt kallt ute nu. Blir till att sätta på sig varm halsduk och vantar.

• Princessdiamond

nu vill jag ju också bli granne med er :)

• Charleston

Hej igen!

Jag hade redan lagt till mig på "vill-gärna-följa-med-på-tisdag-listan", men det var tydligen inte den som sedan blev kopierad, så nu lägger jag till mig på nytt...;) (Denna lista är kopierad från sidan 175)

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda
    Charleston

(Såg att Lindha finns 2 ggr näst överst och näst sist - är det samma Lindha eller 2 olika?)

• Lindha

2 olika :) Jag är Lindha och den andra Linda är en kompis till Princess som vi andra aldrig träffat.

Japp Princess det är bara att flytta hit. Finns hus här till salu ;)

Tack för promenaden Vårbrud! :D

• yrvädret

Nu har jag ätit pizza *nöjd och glad*

Fy, vad det är kallt ute! Tycker inte om kyla! eller vinter heller, för den delen. Funderar allvarligt på att bosätta mig på sydligare breddgrader för all framtid.

Appropå lingonsylt; Är det någon mer än jag som börjat känna ett allt starkare baby-sug?? Jag är helt förvirrad - JAG bli MAMMA??? Jo, världen är allt bra konstig!!

• Lindha

Jag älskar snö! Om det inte varit för att jag är beroende av min mamma så hade jag gärna flyttat norr ut ;)

Yrvädret jag jag! Vill ha en till! :)

• yrvädret

Lindha - du är galen!!! Inte kan man gilla snö

Men bebbar, dom gillar vi!

Jag frågade faktiskt T idag, vad han skulle tycka om att försöka starta barnfabriken efter bröllopsresan i december nästa år. Han fick en smärre chock för vi har alltid pratat om barn med ett "om några år" för ögonen - inte så konkret som jag känner nu... Men vi kan ju liksom inte fortsätta i hur många år som helst med ett "om några år", om man säger så...

• yrvädret

Lindha - hur resonerade ni när ni skulle skaffa barn? Blev Ebba "bara till" - blir det så blir det, eller var hon planerad? (oj, en kanske lite väl personlig fråga - du behöver självklart inte svara om du inte vill)

• Lindha

Nä ni blir ju faktiskt inte yngre Yrvädret. ;) Läste härom dagen att chansen att bli gravid minskar redan efter 30år.... Ta det inte på fel sätt nu!!! :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2