Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Nästan -7 grader Brr... :D
Kommer strax Lindha. Känns som om det är riktigt kallt ute nu. Blir till att sätta på sig varm halsduk och vantar.
nu vill jag ju också bli granne med er :)
Hej igen!
Jag hade redan lagt till mig på "vill-gärna-följa-med-på-tisdag-listan", men det var tydligen inte den som sedan blev kopierad, så nu lägger jag till mig på nytt...;) (Denna lista är kopierad från sidan 175)
majbruttan
lindha
ninni
trollvinter
vårbrud
yrvädret
princess
minik
moriawe
maritim
jenny
linda
Charleston
(Såg att Lindha finns 2 ggr näst överst och näst sist - är det samma Lindha eller 2 olika?)
2 olika :) Jag är Lindha och den andra Linda är en kompis till Princess som vi andra aldrig träffat.
Japp Princess det är bara att flytta hit. Finns hus här till salu ;)
Tack för promenaden Vårbrud! :D
Nu har jag ätit pizza *nöjd och glad*
Fy, vad det är kallt ute! Tycker inte om kyla! eller vinter heller, för den delen. Funderar allvarligt på att bosätta mig på sydligare breddgrader för all framtid.
Appropå lingonsylt; Är det någon mer än jag som börjat känna ett allt starkare baby-sug?? Jag är helt förvirrad - JAG bli MAMMA??? Jo, världen är allt bra konstig!!
Jag älskar snö! Om det inte varit för att jag är beroende av min mamma så hade jag gärna flyttat norr ut ;)
Yrvädret jag jag! Vill ha en till! :)
Lindha - du är galen!!! Inte kan man gilla snö
Men bebbar, dom gillar vi!
Jag frågade faktiskt T idag, vad han skulle tycka om att försöka starta barnfabriken efter bröllopsresan i december nästa år. Han fick en smärre chock för vi har alltid pratat om barn med ett "om några år" för ögonen - inte så konkret som jag känner nu... Men vi kan ju liksom inte fortsätta i hur många år som helst med ett "om några år", om man säger så...
Lindha - hur resonerade ni när ni skulle skaffa barn? Blev Ebba "bara till" - blir det så blir det, eller var hon planerad? (oj, en kanske lite väl personlig fråga - du behöver självklart inte svara om du inte vill)
Nä ni blir ju faktiskt inte yngre Yrvädret. ;) Läste härom dagen att chansen att bli gravid minskar redan efter 30år.... Ta det inte på fel sätt nu!!! :)