• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • princess_edition

hej!
    har sagt innan att ja gärna följer me på tisdag, men nu ska ja göra det ordentligt och lägga till mig på listan. ska bli kul att träffa er alla!

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda
    Charleston
    princess_edition

• princess_edition

ååh, ja vill oxå ha en bebis! längtar så ja blir tokig! men sambon känner sig inte redo än (inte ekonomin heller för den delen), så det är bara till å hålla ut för min del. *suckar*

• Vårbrud -06

det var väl fler nya som skulle med.
    Kärleksbrud och torvel(hette du så?)?
    Skall inte ni med?

• Vårbrud -06

Hörrni, har vi bokat för så många på tisdag? Kanske är bra om vi ringer och säger att vi blir mellan 15-18 pers kanske
    jösses alltså...va roligt det skall bli

Jag kom på en töntig grej, men kan vi inte göra så namnlappar som vi kan ha framför oss, annars kommer vi aldrig veta vilka vi pratar med. Hoppas också på en presentation av alla.

Godnatt på er

• Vårbrud -06

Såg nu, torvan hette du.

Pio, du kommer väl med också nu?!

• princess_edition

hehe, joo vårbrud, ja har oxå funderat på dedär me namnlappar. e ju lite töntigt som du säger, men ja e så himla kass på namn, så d hade nog varit bra. inte för att d så lätt å hålla koll på alla ändå, men... kanske blir lite lättare så. va säger ni andra? e d för töntigt?

• Princessdiamond

jag kan ta med min namnskylt från jobbet ;)

ja pio, kärleksbrud o och torvan.. hur blir det nu.. kommer ni med?

och hur blir det med hon blomman.. vitsippan eller va det va ;):D
    (här har ni en som e värdelös på namn iaf.. :)

• Princessdiamond

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda
    Charleston
    princess_edition

tusensköna va det ju ;) kommer hon med?
    och sandra?

• Torvan

Kul! Vad många . Jag följer med. Skall bli kul att träffa nya ansikten, Jag känner ju inte nån. Hoppas det är nån mer än jag som är ny i ert gäng... Bra idé med namnlappar,

Skriver upp mig på listan då:

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda
    Charleston
    princess_edition
    Torvan

• maritim

Charleston; Det var nog jag som kopierade fel lista, förlåt det var inte meningen. Hittade ditt inlägg nyss, skönt att det är fler som är nya i gruppen så behöver man inte vara lika blyg :)

Torvan; jag är också ny, kom in på denna tråd för bara nån dag sedan. Ser framemot tisdag , alltid kul att lära känna nya människor :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2