Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Känn dig inte utanför Princess! Du har ju några år kvar innan du börjar närma dig dom hemska 30... ;)
Vi tänkte börja försöka 3-4 veckor innan bröllopet.. då borde jag inte hinna börja må illa. Men sen lär det bli toaletten och jag hela sommaren ;)
Princess - du får vara försiktig med vad du önskar dig Vi håller dig vid orden
(utslita och urtrötta vallfärdar vi arma mödrar till princess och dumpar över skrikande ungar och drar på SPA istället )
jaa.. va e det nu 146 dagar kvar va?? :)
Jag har iallafall ett år kvar att tänka igenom det här - har en känsla av att både T och jag behöver en lååång tillvänjingsperiod. (Hur 17 stavas tillvänjing??)
Nä - nu ska jag gå och äta lite choklad! Har denna helg fallit utanför min GI-diet. Sätter igång imorgon
Åhh choklad det lät gott! :)
Nu är jag äntligen färdig med alla mina bokföringsuppgifter. Nu gäller det bara att plugga inför provet nästa tisdag. Ni håller väl tummarna igen va?! ;)
självklart ska vi hålla tummisen :)
trevlig advent allihopa förresten!
Det samma Princess! Skönt att ni är tillbax tjejer, har varit tyst här utan er. ;)
Nu ska jag krypa till kojs. Hoppas få sova lite mer i natt. Kram på er allihopa!
Förresten har ni varit inne och kollat på La Sombritas meny? Massa gott ju! Har redan beslutsångest. ;)
Tusenskönan är inte med på listan, eller har jag missat henne? Skulle inte hon med på tisdag? Majbruttan vet du?