Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Här har varit lungt ikväll ser jag, kul att så många ska med på tisdag både "gamla" och nya.
Maritim,
Nja, tvillingsyster vill jag inte påstå inte till utseendet iaf, jag är brunett och 161 cm kort + 5 år äldre än dig *ler* (har smygtittat på er bröllopssida). Jag har inte lagt upp någon sida än, vi håller allt hemligt tills inbjudan skickas ut.
Ser att vi kommer att ses på tisdag, kul.
MiNik; Vad trevligt vi har samma höjd över havet också :) Är en fejkblondin och egentligen brunett :)
Ja, tanken var ju att även vi skulle hålla bröllopsplanerna hemliga men det sket sig, jag har så svårt att hålla sånt hemligt även om jag vill.
Aha, du var vaken, nattuggla du med :)
Oftast, det går bra att uggla uppe på helgerna då sambon ta barnen på morgonen och jag får sova. Så tar jag nattmatningarna av den lille.Himla pusslande när man har småttingar :) Har du barn?
Ja, 2 st 7 och 13, så de är inte så små längre
Mina grabbar är födda jan 04 och juli 05 så man är ju inte direkt sysslolös :)
Jag hade det ganska bra, bra en liten i taget :),
Nu är man mer av taxi än förälder, köra runt båda två till en massa aktiviteter.
tovan - kl 18 vid steinbrenner!!!!!
Oki! Kl18 vid Steinbrenner
Natti hela gänget...........