• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Jag har världens bästa Johan! Han nattade Ebba idag IGEN så att jag kunde gå och lägga mig i ett varmt bad. Trots att han vet att han kommer få natta henne ons, tors och fre oxå. Så skönt med ett bad! :D

• Lindha

MiNik du är hjärtligt välkommen att fika med oss nästa gång! Du vet väl att man slutar fylla år efter 25?! ;)

• Lindha

Hmm... vi har faktiskt inte bestämt något nytt fika datum.

• Lindha

Men herre jösses tjejer vad ni skriver! Flera sidor att läsa igenom! :)

Välkommen hit alla nya! :D

Majbruttan jag förstår ditt problem. Vi har gjort så att våra toastmasters tar han om anmälan. På så sätt slipper någon av våra föräldrar bli "favoriserade". Johans föräldrar är dessutom skilda så det hade sett konstigt ut med 3 olika telefonnummer att välja på. Har tyvärr ingen bra lösning på ditt problem. :(

Nä nu måste jag hitta kvittot på Ebbas vagn! När vi skulle åka från mamma förut så gick vagnen sönder, den gick inte att fälla ihop. :( Tur att min pappa har en pick-up så att han kan köra ner vagnen till barnvagnsäffären. :) Men nu gäller det ju bara att hitta kvittot så att det går på garantin. Har väl lagt det på något väldigt bra ställe som vanligt! ;) Hittade min kamera idag som jag har letat efter sen i slutet av augusti. Vi har verkligen letat ÖVERALLT i hela huset. Jag hittade den i handskfacket på bilen.... Suck säger jag bara! ;)

• Lindha

TJOHO vi har hittat kvittot! Behövde bara gå igenom hälften av alla lösa papper ;) Borde nog ha bättre ordning!

Majbruttan jag längtar till fredag! :)

• Lindha

vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    MiNik 19/8 Marstrand
    Majbruttan 6/5 Åmål
    princess 22/4
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
    ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands
    yrvädret 22/7 S:t Birgittas kapell
    Lindha 22/4 Västerlanda kyrka

• Lindha

Vårbrud för min del får du oxå gärna följa med. Men kolla med Trollvinter, det är hon som kör!

• Lindha

Pusterviksteatern? hmm... vart ligger det? ;)

• Lindha

Majbruttan det låter bra det där med att vi möts utanför Mc Donalds lite innan 2 :)

Pio jag förstår hur det känns att hans kompisar inte gillar dig. Precis så var det för mig när jag träffade Johan oxå. Idag han ingen kontakt med sina gamla kompisar. Jo en av dom som ska vara hans bestmen, men han var den enda som accepterade mig. Antar att jag var för gammal för att platsa i gänget. ;) Så precis som alla andra sagt så måste du berätta för din m2b hur du känner, och han måste göra något åt saken!
    En liten fråga bara, varför måste ni gifta er just nu? Om ni bara varit tillsammans i 1år så har ni ju framtiden för er. Varför ha så bråttom?

• Lindha

Pio klart att du ska med! Det blir inte bara prat om bröllop :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2