Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Vi tänkte börja försöka 3-4 veckor innan bröllopet.. då borde jag inte hinna börja må illa. Men sen lär det bli toaletten och jag hela sommaren ;)
Vi tänkte börja försöka 3-4 veckor innan bröllopet.. då borde jag inte hinna börja må illa. Men sen lär det bli toaletten och jag hela sommaren ;)
Åhh choklad det lät gott! :)
Nu är jag äntligen färdig med alla mina bokföringsuppgifter. Nu gäller det bara att plugga inför provet nästa tisdag. Ni håller väl tummarna igen va?! ;)
Det samma Princess! Skönt att ni är tillbax tjejer, har varit tyst här utan er. ;)
Nu ska jag krypa till kojs. Hoppas få sova lite mer i natt. Kram på er allihopa!
Förresten har ni varit inne och kollat på La Sombritas meny? Massa gott ju! Har redan beslutsångest. ;)
Tusenskönan är inte med på listan, eller har jag missat henne? Skulle inte hon med på tisdag? Majbruttan vet du?
God morgon tjejer! Ja jättekul att så många nya ska med på tisdag. :D
Vi är 8st som träffats innan.. och 8st helt nya. Kul!
maritim jag tror inte att någon av er nya (8st) känner någon alls. Eller har jag fel? Men jag lovar att ni snabbt kommer komma in i gänget, oroa er inte!
Tjoho ;)
Får väl knåpa ihop en namnskylt då. Tur att man gått Barn och Fritid ;)
Jag har kollat in menyn men har trots det inte bestämt mig. Det fanns ju så himla mycket som lät gott. :)
Vårbrud och Trollvinter det går en 600-buss från Nisseplatsen kl 21.45. Vad tror ni om det?