• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Vi tänkte börja försöka 3-4 veckor innan bröllopet.. då borde jag inte hinna börja må illa. Men sen lär det bli toaletten och jag hela sommaren ;)

• Lindha

Åhh choklad det lät gott! :)

Nu är jag äntligen färdig med alla mina bokföringsuppgifter. Nu gäller det bara att plugga inför provet nästa tisdag. Ni håller väl tummarna igen va?! ;)

• Lindha

Det samma Princess! Skönt att ni är tillbax tjejer, har varit tyst här utan er. ;)

Nu ska jag krypa till kojs. Hoppas få sova lite mer i natt. Kram på er allihopa!

Förresten har ni varit inne och kollat på La Sombritas meny? Massa gott ju! Har redan beslutsångest. ;)

• Lindha

Tusenskönan är inte med på listan, eller har jag missat henne? Skulle inte hon med på tisdag? Majbruttan vet du?

• Lindha

God morgon tjejer! Ja jättekul att så många nya ska med på tisdag. :D

• Lindha

Vi är 8st som träffats innan.. och 8st helt nya. Kul!

• Lindha

maritim jag tror inte att någon av er nya (8st) känner någon alls. Eller har jag fel? Men jag lovar att ni snabbt kommer komma in i gänget, oroa er inte!

• Lindha

Får väl knåpa ihop en namnskylt då. Tur att man gått Barn och Fritid ;)

• Lindha

Jag har kollat in menyn men har trots det inte bestämt mig. Det fanns ju så himla mycket som lät gott. :)

Vårbrud och Trollvinter det går en 600-buss från Nisseplatsen kl 21.45. Vad tror ni om det?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2