• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Ska vi verkligen ha namnskyltar???

• Lindha

Vi får väl leka namnlekar istället om vi nu inte lär oss namnen ;) He he!

• Lindha

Ja verkligen jättetrevligt! Nästa gång får vi byta platser efter ett tag ;)

• Lindha

Vårbrud jättefint ni har det hemma! :D

• Lindha

Jag är här... som vanligt ;)

• Lindha

Klart att du passar in ladyS! Ingen av oss är gifta men vi är några stycken med barn. Vi träffades igår så nu dröjer det nog till efter jul innan nästa träff. Eller vad säger ni tjejer? Men då är du självklart välkommen! :)

• Lindha

Om inte annat så träffas vi väl på Trollvinters bröllop allihopa? ;)

• Lindha

Jag hade gärna haft en kvinnlig präst. Men i vår kyrka finns bara en manlig präst så det är inte så mycket att välja på.

• Lindha

BT ON TOUR 2006

Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00

• Lindha

Men Princess då gumman! Varken min tärna eller mina kompisar är särskilt intresserade av vårt bröllopsplanerande. Självklart så frågar dom lite men ingen av dom vill höra mig berätta i flera timmar. ;) Och det får man ju faktiskt förstå, det är ju jag som ska gifta mig, inte dom. Samma sak var det när jag blev gravid. Jag var ju jättelycklig och svävade på moln (tills jag började må illa ;)) Jag ville hela tiden prata om "Tore" (som vi kallade magen), om hur jag mådde osv. Men eftersom ingen av mina kompisar var gravida så var dom totalt ointresserade! Tills en av dom oxå blev gravid, oj oj då skulle det minsann pratas graviditetsproblem. Kändes lite som att "jaha nu duger jag". Men sen insåg jag ju att hon kunde ju inte relatera till det jag pratade om innan så för henne var det ointressant. Det jag vill komma fram till är att du kanske uppfattar det som att ni håller på att glida isär för att du är så uppe i allt bröllopsplanerande så att du pratar mest om det, och för henne är det faktiskt inte så intressant. Hon är din tärna visst, men hon ska inte gifta sig. Försök prata om annat. Om det fortfarande inte känns bra så är det nog tyvärr så att ni håller på och växer ifrån varandra.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2