Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Men hallå Ninni d e klart att vi är! BERÄTTA! :D
Men hallå Ninni d e klart att vi är! BERÄTTA! :D
Ciprian Gorga Princess! Han är riktigt trevlig... och snygg ;)
Japp!
Men åhh Princess vad dum jag är! :D Ja vi ska ju ha Ciprian så då är han ju upptagen. Tänkte inte så långt ;)
Japp Princess jag är överlycklig över att Jens åkt ut ur Idol. Och att Sebastian är i final. :D
Vårbrud min syssling (oxå Maden-bo) hade bröllopsfesten på Sjövallen i Ahlafors. Jag och Johan har varit inne och köpt glass där en gång för 3år sen. :) Så jag kommer inte ihåg så mycket, men den ligger ju jättefint precis vid sjön. Tror dock inte att det får plats så mycket folk. Hur många gäster har ni tänkt? Vet många som sagt att Starrkärrs bygdegård är lite tråkig, men att den blir fin när man fått pynta och fixa till den lite. Sen ska det finnas någon förening i Nödinge uppe vid Vimmersjön. Nån finsk förening tror jag. Lycka till!
Sådär nu har jag gjort årets första pepparkakor :D Och stekt plättar i 1TIMME!!! Nu väntar vi bara på lunchgästerna....
princess_edition jag tror inte heller att du kan missa oss, vi kommer ju vara 10-15st :)
God morgon tjejer! Idag är det adventsmiddag hos svärmor som gäller. Tjoho! ;) Ebba vaknade 2.20 i natt och sen var hon vaken till halv 7 i morse Zzzz... Sen fick vi i alla fall sova i 1½tim. Lyx! Så jag känner att jag kommer vara väldigt social och trevlig på middagen sen. Lär gäspa mest hela tiden. Hi hi!
Kul att vi blir så många på tisdag. :)
Princess... www.ciprian.se Sen har jag även haft mailkontakt med en kille som heter Mats Althin eller Ahltin. Har studio vid Backaplan någonstans. Men jag kommer inte ihåg vad han hade för priser, eller om han tar digitalt.
Vårbrud en av killarna som jobbar på pastorsexpeditionen i Nol har haft bröllopsfest i Starrkärrs bygdegård. Han kanske kan ge dig lite tips.
I Frölunda finns... Frölunda pizzeria :)