Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Roligt att du funderat mer på bröllopskoordinatorjobbet princess! Hoppas att du får med dig någon.

Jag vill också komma och fika men jag kan inte den 24 *snyft* Är inte mån den 31 en bättre dag?

yrvädret
    Du är redan smärt och smal! Du har ju jättefin figur, byter gärna. =)
    Fast man känner väl sådant bäst själv. Lycka till och "keep us posted."

Känns som om jag tittar in för sällan nuförtiden. Så himla mycket skrivet varjegång.

• Vårbrud -06

Lindha

Jättefina allihopa, men jag tyckte nr två, den tvådelade satt väldigt fint på dig. Vacker överdel som gör så att midjan ser perfekt ut.

• Vårbrud -06

Vi får väl ta en fika till den 31:e. Ett litet uppsamlingsheat. =) Då vill jag se massor av injudningskort. Få lite tips.

Godnatt

• Vårbrud -06

Jag blir jätteglad om ni väljer den 31:e istället. Jag skall ändå vara i krokarna då inför flytten. Skall över och se om de städat bra.(på riktigt, godkänna städningen) Vilka är det som bor i Göteborgsområdet? Jag har bil om några vill åka med mig.

Princess, kan du inte kolla om du kan byta passet med någon eller bli sjuk? Det skulle vara roligt om du kunde följa med. Känner mig lite skyldig som föreslog den 31:e när du inte kunde...

• Vårbrud -06

Fast det visste jag inte när jag föreslog det ifs.

• Vårbrud -06

Jag kan alla dagar veckan därpå. Då bor jag dessutom där ute redan.

• Vårbrud -06

känns som ett läge där ingen vågar skriva något.

Jag tycker att man tar den sista måndagen i månaden som vi sa från början. Att man planerar in det i kalendern.

• Vårbrud -06

Ja precis, fredagar är ju ingen lämplig dag med tanke på att man vill vara hemma och mysa. Mån-tors är bättre.

• Vårbrud -06

Det var väl alla överrens om.

• Vårbrud -06

Jag slutar kl 16,45 så mig passar det bättre 17.30 ca.

Vart bor du majbruttan? Jag bor i Lunden. Vi kan ju se hur många det är som vill åka bil, annars kan vi ju åka ihop kanske?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2