Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Jag är också vaken. Steg upp kl 4 imorse och körde David till flygplatsen. Han skall till Miami denna veckan på jobb. Inte helt fel att åka iväg till stranden och 30 grader... När han kommer hem är han hemma 3 dagar, sedan åker han en vecka igen. Till slovakien... precis som om inte det var nog, blir det nog även Frankrike i december. Då tänkte jag ifs ta en lång weekend och komma ner.

Mycket resande för hans del. Själv får jag ta hand om flytten....hmmm

Hur mår ni där borta idag? Snart kommer vi Lindha

• Vårbrud -06

Tack för välkommnandet Lindha!

Grattis till kilona Yrvädret!! Kan du inte ta med dig lite tips och sådant till fikan. Nu blev jag ju jättesugen på att testa åtminstonne en vecka.. det är ju en bra början =)

• Vårbrud -06

ninni7805

Jo han reser en hel del. Sedan han började jobbet 1 maj har han rest lika många dagar som han har varit hemma... om man räknar bort semestern då. Tycker inte alls att det är roligt... ibland kan det vara skönt men inte så ofta som han åker.... fördelen är ju givetvis att det blir mycket mer pengar när lönen kommer och även att man kan åka och hälsa på och bo gratis. Presenter är inte heller helt fel att få, men helt klart skulle jag nog vilja ha honom hemma lite mer. Jag hoppas att det lugnar ner sig lite mer nästa år.

kul att du tar med dig boken Yrvädret!

• Vårbrud -06

Va ofta det är problem med BT nu förtiden.

• Vårbrud -06

Vårbrud

Menar du Sandra? Nu blir jag nyfiken. Känner du hennes kompis Lina från någon föräldra grupp?

• Vårbrud -06

va roligt. Jag kunde inte hålla mig när jag väntade på svar utan ringde Sandra för att höra. Vilket roligt sammanträffande. Hoppas att ni får roligt imorgon. Jag hade tänkt dra med henne på våra BT träffar, hon kanske skall gifta sig nästa höst.

• Vårbrud -06

Hahaha jag var nog så ivrig att det kom av bara farten. hahha

• Vårbrud -06

*håller tummarna hårt*

• Vårbrud -06

du var uppe tidigt idag. Godmorgon!

• Vårbrud -06

Idag är det bara fint. En dag mindre kvar till helgen som jag längtar så efter. Som tur va känns det som om veckorna går väligt fort! Börjar redan längta efter David och är otålig i väntan på flytten.

själv?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2