• Hej baberiba

Cheerful gift (bilder)

Hej alla,

Vi gifte oss den 13/8-05.

Vår dag var helt underbar, när jag såg min brudbukett så visste jag att allt kommer att bli så toppenbra.

Det blev bara bättre och bättre när jag såg min frisyr växa fram. Sen åkte sminket på och sen klänningen och skor och ja självklart underkläder.:D

Min m2b kom in till frisören som en stormvind´....wow vad fin han var....jag tappade andan totalt....jag kände bara hur mina känslor för honom bara vällde fram....ojoj.... han fick en chock när han såg mig också....

Sen bar det iväg till fotografen och trots regn så bestämde vi oss för att fotas ute.....vi ville så gärna ha utebilder.

Vigseln var klockan 17:00 i kyrkan och när vi kom ut därifrån så hade det slutat regna. När vi kom till Herrgården så sken solen.

Vi fick så god tre rätters middag och efter det så blev det fyrverkerier av dunder och brak. Vi hade anlitat en pyrotekniker. Efter detta så blev det kaffe och tårta med presentöppning.

När klockan var 01:30 så begav vi oss till rummet på herrgården där vi skulle sova över. När vi kom till rummet så var inte vår väska kommen så det vara bara till att ge oss ut och leta efter den.

När allt fallit på plats så var det bara att hoppa i säng helt utmattade av vår fantastiska stora dag.

Ni ser bilder här:

groups.msn.com/CheerfulandHappy/vrtbrllop13augusti2005.msnw

• Svar på tråden Cheerful gift (bilder)
  • madelyn

Cheerful,

Jag ska gifta mig 26 augusti 2006- så det är ett tag kvar
    Men man blir så inspirerad när man tittar runt bland alla bröllopsberättelser och vill börja leta brudbukett redan nu
    Min m2b har nån vän som har egen blombutik så förmodligen gör vi buketten där men jag vill gärna ha en bild av hur den ska bli.
    Jag ska absolut lägga ut en bild när jag hittat min bukett

• Hej baberiba

madelyn

Jag längtar efter att få se en bild på din bukett, dvs när du har hittat den...:D längtar att få se bilder från ert bröllop, men det är ett tag kvar...:D

Kolla runt på internet på olika buketter så hittar du tillslut vad du vill ha. Det gjorde jag och hittade två buketter som jag tog ideér ifrån och resultatet blev så toppen.

• madelyn

Cheerful,

Jag längtar oxå!!!
    Ska bli helt underbart att få gifta mig med min prins.
    Känns som en hel evighet tills den stora dagen- men samtidigt är det rätt härligt att gå runt och få ordna med bröllopet lite hela tiden.
    Var det dyrt med fyrverkeriet? Var ni tvungna att ha nåt tillstånd?

• hellokitty

Ni var ju skitsnygga!!!!

Förstår att du var nöjd med allt!

Själv har vi nu kommit fram till att vi ska gifta oss sommaren 2007! Så nu kan jag iaf börja planera lite på "riktigt"..

Hoppas du kommer finnas kvar här och ge lite goda råd....

• Titrania

Vilken läcker klänning! Å vad fina ni var!! Grattis!! :D

• Hej baberiba

madelyn

Nej vi behövde inte ha tillstånd för vi anlitade en pyrotekniker så han har ju redan det. Vi betalade 4000:- för 5 minuters fyrverkeri.

• Hej baberiba

hellokitty,

Tack !!

Kul att höra av Dig igen?? vart tog du vägen??

Grattis till frieriet !! kul !

Vet inte hur länge jag kommer att hänga här men vi kanske kan maila varandra och hålla kontakten??

• Hej baberiba

Titrania

Tack !

Ja klänningen är helt underbar, det hänger därhemma på en dörr och lyser....vill inte riktigt lägga undan den ännu....:D

Får väl ta och prova den igen och få tillbaka känslan...:D:D

• madelyn

Cheerful,

Aha, ok så det kanske är det som är bäst- att anlita en pyrotekniker? Är det inte billigare att göra själv och bara skaffa tillstånd?

• hellokitty

Klart jag mailar isåfall!!

Han har inte friat men frågade om jag ville gifta mig nästa sommar eller 2007.... (eller ska man ta det som ett frieri? ) Vi kom fram till 2007 eftersom min bror ska gifta sig nästa sommar..

Jag har mycket på jobbet och brukar bara gå in och läsa då och då men nu när jag såg dina bilder var jag ju bara tvungen att skriva!!
    Ni var verkligen jättefina..

Svar på tråden Cheerful gift (bilder)