Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Kvinna: Jag har 75D (i 'stelare' modeller ibland 75DD). Har inte haft några större problem att få tag på min storlek. Triumph har bra modeller, t.ex. den jättesköna Ladyform Soft. Finns på stora varuhus och hos www.timarco.se Bor i Sthlm och handlar bl.a. på Åhléns, NK, Debenhams och specialaffärer.
Slängde iväg min fråga i en ny tråd, men ni som är här vet säkert bättre...
Hur har/ska ni betala era nya bröst? Har någon lånat på Medical Finance och vet om dom är bra? Får man lån utan fast jobb? Och får man ta banklån för nya bröst?
SVARA! Våren kommer ju snart...
Ceciliaj:
Å, vad underbart det måste kännas för dig nu. När dom verkligen börjar hänga till sig ;)
Ja, du kan faktiskt få svara på samma frågor som jag ställde till AlexandraW-
1-Var la du ditt snitt?
2-Gjorde du "bara" en bröstförstorning, eller balanserade du dom, förminskade bröstgården, lyfte dom, osv ?
3- Fick du stanna över natten eller åkte du hem samma dag?
4- Vad kostade ditt "kalas"?
Samt i ditt fall frågar jag även vad du hade för inlägg.
Tack på förhand :)
Hej regnbågen
Bli medlem på plasticsurgery.mylava.net, där hittar du många som ska eller har gjort bröstförstoring. Du kommer garanterat att få svar på alla dina frågor.
Kram
Tack vioola, men jag har varit där ngr ggr. Man hittar bara massa frågor och sällan svar. :(
Känner mig ganska påläst i ämnet. Det finns mkt bra amerikanska sidor på nätet som tur är :P Hade dock ngr allmänna frågor till just dom som opererat sig på victoria eller carlanderska :)
Hej regnbågen!
Jag ska opereras på Victoriakliniken i början på april. Har varit där på konsultation och tycker det verkar bra där. Jag har varit på Akademikliniken också men tyckte det var lite mer "löpande band känsla" där.
Jag vet i alla fall att man får stanna över natten på Victoriakliniken och att Charles verkar vara en mycket kompetent kirurg
Kram
regnbågen:
ja det är riktigt skönt nu, brösten är hur snygga som helst!
clas lossing använder sig bara av flytande silikon med ärr under bröstet. alltså inga gelehallon. jag gjorde bara en förstoring, inget annat. allt kostade 38.000, o då fick jag stanna en natt på kliniken. lossing verkade tycka att detta är mycket viktigt o det känns ju bra. jag har bara positivt att säga om kliniken, sköterskorna var hur snälla som helst. o de kom med syrgas när jag ropade på dem! =)
vart bor du nånstans förresten? eftersom du väljer mellan sthlm o gbg..
espms
Man får ta banklån för nya bröst, det har jag gjort. Lånade på FSB och jag skrev bara att jag skulle ha pengarna till "operation". Men jag såg i den andra tråden att du inte har fast jobb, och det är jag lite osäker på om man måste ha..
kramar Anneli
regnbågen: Jag opererades oxå av clas Lossing.
1-Var la du ditt snitt?
I bröstvecken.
2-Gjorde du "bara" en bröstförstorning, eller balanserade du dom, förminskade bröstgården, lyfte dom, osv ?
Jag gjorde bara en förstoring.
3- Fick du stanna över natten eller åkte du hem samma dag?
Jag fick stanna över natten och åkte hem vid lunch nästa dag.
4- Vad kostade ditt "kalas"?
38 000 kr. Väl investerande pengar :D
Kram loppalina
Å vad gulliga ni är
Jag som hade fått för mig att Clas använde sig av anatomiska geléimplantat också. :( Det är ju nämnligen det jag vill ha.
Iaf, till alla er som opererats på victoriakliniken. Ni är mer än välkomna att skriva till mig på basklav@gmail.com om ni känner att ni orkar vill säga Självklart gäller det alla, skriv om ni vill säga ngt om vad som helst :)
AlexandraW. Jag har olikstora bröst, så som du hade, så jag önskar att du skriver till mig. Jag har ngr saker jag undrar om det.