Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Wow!! Vad kul!!! Vad roligt för henne!!! Nu får hon ju verkligen bränsle till att fortsätta kampen neråt! 17 kilo är mycke!!!

Kul att höra att det går bra för dig oxå!! Man FÅR svackor förr eller senare, men det går ju över! För mig går det bra, cyklade 45 minuter före frukost idag..börjar jobba typ nu...

• tvillingsjäl

lilla-Angelina:

TRåkigt....det är inte så att du ska ha mens eller nåt? Så att du sväller upp? När jag ska ha mens kan jag gå upp typ 2 kilo ibland..typiskt att jag ska ha nu till helgen då jag ska shoppa i Sthlm!!!!

• tvillingsjäl

Vi ska shoppa kläder!!! å bo på hotell å mysa..vi ska förlova oss när vi är där så ringarna tar vi med oss!! Vi har ett "love koncept" på hotellet så att vi får choklad doppad frukt, badrockar, badbomb, champagne å hemlig present..dessutom bor vi i deras deluxerum..vi ska bo på nordic light, är det nån som bott där? Ska tydligen vara jättefint! Kan lova att jag längtar!!!!

Än så länge har jag då inte svullnat upp å vi åker fredag morron!! Kanske slipper jag det denna månad....

• tvillingsjäl

Ja kan man väl säga..fast han gick ner på knä å friade redan valborgsmässoafton! så det blev lite väntan med ringarna...men nu ska det alltså ske iaf!

• tvillingsjäl

Tack!!! Hur är det själv..är du sambo, förlovad eller är du gift eller inget av det?

• tvillingsjäl

Wow! Grattis!! Men passade ringen perfekt direkt? Jag fick prova 3 gånger innan det blev rätt!
    Vi har inte ens börjat planera bröllop men det borde vi kanske göra...däremot är vi sugna på barn snart...

• tvillingsjäl

aha okej...vi köpte titanringar..jättesnygga..min har en liten diamnt oxå..jag blev helnöjd!

okej..vi är inte traditionella på så sätt..mer att jag vill vara smal å fin när jag gifter mig..inte gravid mullig med en skrikande bäbis som jag måste amma med bröllopsklänningen på!

Men man blir ju sugen..nu när man träffat rätt man...han kommer att bli en toppen pappa å jag vet att han kommer att stötta mig å hjälpa mig allt han kan..det känns tryggt!!

• tvillingsjäl

Då är vi ju i samma ålder oxå! Jag är oxå 28! Man vill ju inte vänta fööör länge!! Vi måste nog börja prata om bröllop tror jag...he he vi funderade ju på att börja med barn till våren/sommaren....

Ja vi har en del gemensamt!

• tvillingsjäl

sweet saint: Precis! Jag vill iaf ner en bit innan jag blir gravid..även om jag inte är direkt överviktig nu men dom där sista "trivselkilona" vill jag ha bort!!

Oms: Tack!! Ja jag tror det kommer att bli skit mysigt!! Men naturligtvis fick jag ju mens imorse!!! Snacka om oflyt!!! Nåja..jag har hellre ont i magen idag än ute på stan i Sthlm!
    Jag tror att det kommer att bli perfekt..läget på hotellet är ju bra!

• tvillingsjäl

Det här med barn ja... Ibland får jag en otrolig längtan för att i nästa sekund bli lite rädd...gud, så mycke förändras ju..å man kan ju inte föreställa sig hur det känns att få barn!! Men jag känner ändå att jag inte vill vänta fööör länge, jag vill nog ha innan jag är 30 å jag är ju 28 nu så....

Håller med om sötsuget...GI är kanon för det!! Jag har blivit av med mitt i princip helt!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg