Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Jessie76: Drick du kaffe med mjölk i..ingen fara..det gjorde jag oxå under den första tiden, det är ju inte mycke mjölk man tar i kaffet direkt! Men drick inte mer än 4 koppar om dagen!!

Drakdal: Det kan kännas tufft ibland men det gäller att man fortsätter, det kommer att svänga! Hur tränar du? Lågintensiv träning är bra att köra, det gjorde jag!

LillaA: Du gör säkert inget fel men hur äter du? Se till att få i dig mycke proteiner, köp proteinpulver å blanda på jobbet om du blir sugen! Ta med dig några bitar kassler att tugga på...det går verkligen att äta sig mätt med GI...i början är man trött men det går över å sen blir man pigg och man mår såå bra! Så kom igen nu alla tjejer!!

• tvillingsjäl

Bols: light glass innehåller oftast mer socker, då är det bättre att ta den fetare varianten..iaf om man följer GI, annars är det ett toppenförslag! Måste prova..jag som inte håller på med första faserna av GI längre....

• tvillingsjäl

Sanasol: Självklart!!

• tvillingsjäl

Sanisol: Jag har kört GI å gått ner ca 6 kilo, har ca 2 kilo kvar att gå ner!

LillaA: Jag tycker att den är jättebra! Väldigt lättläst och rakt på sak! Du kommer att gilla den tror jag!

• tvillingsjäl

Gi är ingen diet, utan en livsstil även om man i början vänjer av sig med att äta allt för mycke kolhydrater eftersom det mår ingen bra av.

VV är säkert bra om det passar dig, personligen blev jag galen av att hålla reda på points hit å dit...dessutom är det dyrt! Jag lagar massor med god GI mat nu och är så glad att jag hitta nåt som passar mig, det är ju det som är det viktigaste!

• tvillingsjäl

oms: GRATTIS!! Hur känns det att vara fru då?
    Nej..inga positiva besked..å nu väntar vi till våren innan vi provar igen..vi ska ju utomlands 2 gånger oxå..

Brud2006/07: Bra jobbat! Är dom bra Orbitrek? Det låter som ett bra upplägg tycker jag!
    Själv åkte jag skidor i 45 minuter igår..lyckades även sätta mig på rumpan..aj aj men det var väldigt isigt i spåret så jag fastnade med skidan i ett spår....nåja..borstade av mig å fortsatte..

• tvillingsjäl

Va kul SS!!! Låter fint att göra som ni...intimt å mysigt!!

• tvillingsjäl

brud2006/07:

Jag har använt mig av GI å det har funkat kanon! Jag gick ner ca 5 kilo å nu tränar jag bort dom sista 2 med skidåkning 3-4 gånger i veckan!
    Låter som att du har en bra plan tycker jag, minska portionerna kan vara en bra idé för många...får tänka på det oxå nu när jag tränar så hårt!

• tvillingsjäl

Då skulle jag bra gärna vilja veta hur dom ändrar ämnesomsättningen....sötsuget kan jag möjligen köpa att dom hjälper mot men aldrig att dom ändrar ämnesomsättningen!

• tvillingsjäl

oj nu lät jag hård..förlåt men jag tror verkligen inte på sånt här....

• tvillingsjäl

Mitt skafferi ska fyllas till bredden idag!! Även kylen å frysen! Vi ska storhandla!

• tvillingsjäl

Har ätit dåligt i 2 dagar nu...inte bra..men igår handlade vi en massa!!! Så nu ska jag göra rolig GI mat! Ska åka skidor idag så jag åker bort det dåliga jag åt igår...
    Dock är det fest imorrn oxå..nåja...

• tvillingsjäl

wow tjejer! Kul att höra att ni blir inspirerade!
    Skidåkning är verkligen toppen..inte bara för att man kommer ut i friska luften men för att hela kroppen jobbar hårt med alla stora muskelgrupper..det är ju bland annat därför det är så bra fettförbränning oxå!

Sen beror det ju på intensiteten oxå..jag tävlingsåkte ju när jag var mindre så jag har ju bra teknik redan från grunden, det är därför vi kör skating istället för klassiskt. Skating är svårare men jobbigare...

Har någon av er åkt tidigare?? Det är jättebra om ni börjar åka, ni kommer att märka det på vågen och på att kroppen blir tight!

• tvillingsjäl

Idag har det varit solsken här! Men man vill ju ha lite värme oxå...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg