Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

sweet saint: Japp! Lax kan man ju äta..gott är det!! Nog ska jag smaka lite av varje på julafton, man behöver ju inte äta ihjäl sig!!

Jag har själv tappat godissuget..skönt! Åt lite när vi var i Sthlm men det var inte ens speciellt gott..mådde bara dåligt av det! Käkar lite jordnötter istället...lite vit choklad oxå ibland, men det är rätt lågt GI...gott!!

• tvillingsjäl

Sweet saint: underbart att höra hur glad du är! Jag befinner mig i samma sits..är såå tacksam för min älskling! han är underbar!!

träning? ja du..jag är sååå förkyld!!! jobbar i helgen trots att jag borde ligga hemma....längtar efter att få träna igen!

• tvillingsjäl

Ja det vore såå mycke bättre, men jag vill inte vara utan pengarna helgjobbet ger!! Så jag kämpar!! Men jag slutar rätt tidigt..sen ska jag hem å mysa med hjärtat mitt! Vi ska förresten kolla på ett hus! spännande...vill så gärna ha ett hus..där barnen kan springa på gräsmattan..ja när vi får barn sen alltså...

• tvillingsjäl

Du oxå lilla-angelina?? många som är sjuka nu! Har du feber SKA du stanna hemma i sängen!!!

• tvillingsjäl

ååhh!!! perfekt när man är sjuk!! Be karln massera dina fötter oxå! Jag är ju själv otroligt risig å skulle behöva ligga hemma..men jag jobbar i helgen...känns sjukt tungt!! Men man vill ju ha pengarna det ger...

Hoppas du kryar på dig iaf...

• tvillingsjäl

Ja det är lite jobbigt men vi får bra betalt för det..så det är värt timmarna!!

• tvillingsjäl

lilla-Angelina: Nej jag jobbar på telefonbank!

Hmm...har ingen aning om det är farligt, men jag tror inte det..har för mig att det finns med i nån av mina Gi kokböcker!!

• tvillingsjäl

gokväll tjejer! Kan ju bara informera att jag vägt mig idag...vägde 64,4 på EFTERMIDDAGEN!!!! tjohooo!!!!

Sweet saint: nu ska vi oxå börja försöka skaffa barn!!!...en av mina äldsta vänner berättade för mig att hon var gravid idag..snacka om chock!! Men då kände vi att varför ska jag vänta i några månader, har vi tur så kan vi vara mammalediga tillsammans!!

• tvillingsjäl

Tack!! vi ska nog börja försöka direkt, men det svänger lite upp å ner..vi har ju bokat en resa i maj ju...
    Vad bra att du fick mens ändå, bra för kroppen att få igång "systemet"

jodå..vikten fortsätter neråt..det är såå bra att vi har varandra här, det hjälper!! Nu blir dte ju jul oxå..såg att du redan startat med julmaten...

• tvillingsjäl

ha ha nä..må illa gjorde jag tillräckligt när vi var till Sthlm!!

En vanlig dag för mig beror lite på hur jag jobbar men till frukost blir det ett grovt bröd med ost på, ett ägg å lite fil med fruksocker i. Till lunch kan jag äta en omelett med stekt bacon och bönor/broccoli till, vatten till det.
    mellanmål kan vara en näve jordnötter eller en proteindrink eller liknande.
    Middag..kyckling eller kött med en god sallad till!

Förkylningen känns lite bättre tack, men fortfarande väldigt snuvig! Däremot har jag inte ont i halsen längre så snart kan jag börja träna lite igen..ska bli sååå skönt!!

Du verkar ju äta bra iaf...jag har ätit dååligt nu när jag varit sjuk..alldeles för lite..bara lite fil till lunch tex, men man har ju ingen matlust när man är dålig!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg