Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

på jobbet:

Välkommen!!!
    Hur har du tänkt att gå till väga??

• sweet saint

lilla angelina:

Sugen på "dumheter"?

Ajabaja...

Vad ska du äta idag?

• sweet saint

Hjalp!!!! vad hande med traden da jag var borta...?
    massor av nya manniskor!!
    KUL!

Oms:
    & kg pa tva manader later valdigt klokt!!!
    Glom ej motionen!!

kommer precis fran traningen. Orkade bara 30 min pa konditionstraningen.. Men den ar jobbig den maskinen vill jag lova!!! Sen far jag ta hansyn till att jag fortfarande har hosta kvar

Nu har jag atit FFEEEEEEL, FFFEEEEEEL, FEEEEEEEL mat!!!!!!!!! Pytt i panna... FORBANNAT!!!!!
    Nu far jag straffa mig sjalv med att bara ata pizzasallad ikvall... Grrrrr!
    Sa blir det nar man inte hinner planera maten..
    Fa ta en xtre motionsslinga ikvall..

• sweet saint

(Lite stavfel hor till..)

• sweet saint

jaha da var denna dag over...
    Vart inte sa bra som jag hoppats, men traningen funkade iaf.
    Gar och tranar innan jobbet imorgon sa kanske det kan jamna ut sig..
    Kanner att jag maste skarpa mig med maten om jag ska lyckas ga ner 1,5kg tills nasta fredag.
    Har inte handlat pa lange sa det blir imorgon!

Tvillingsjal;
    Ja, 30 min ar ju bra eftersom jag dessutom fatt 1 timmes promenad till jobbet fram o tillbaks.
    Men jag hade hoppats pa lite magtraning ocksa.
    Kor det imorrn istallet.

• sweet saint

Tvillingsjäl:

Tack för de "räddande" orden!
    Idag har jag planerat dagen bättre , har dessutom skickat iväg min "man" för att handla under dagen så resten av veckan blir bra.
    Skulle ha tränat imorse, men var så otroligt trött så jag kom inte upp!
    MEN.. det positiva i det är att så pigg som jag känner mig nu har jag inte kännt på ca 1 månad! Det kanns som min förkylning ÄNTLIGEN har släppt!!!! Och det är bra.. då kan jag börja träna på allvar!!!
    Trots att jag inte tränade imorse så får jag som vanligt min timmes promenad iaf!

Vad härligt med ringarna!!!
    Känner inte till Sthlm så väl, så där kan jag inte hjälpa dig.. sorry!!!
    När ska ni göra det??

• sweet saint

Åh gud vad mysigt!!!!
    Man får hoppas att det kommer lite snö, så det blir lite extra!!!
    Vi har redan förlovat oss, men det hade vi planerat så det var ingen överraskning. (men så perfekt och mysigt det var!! Gick på moln i dagar efter)Frieriet vill jag skulle vara en överraskning så vi bestämde att han friar "på riktigt" lite senare.
    Det enda jag vet är att det blir i December eftersom vi båda älskar den månaden. Så jag går och längtar också!!
    Ni kommer att få det såååå fint!!!!!!

• sweet saint

absolut!!! Man vill ju se så bra ut som man kan!!!!
    Och vi kommer att vara såååå fina!!!
    Vi har bestämt att gifta oss i sommar, så jag Längtar tills vi kan börja planera på allvar!!!

• sweet saint

Tvillingsjäl;

OJ! missade förra inlägget!!

Nej jag har ingen klänning.. Men kollar runt som bara den!
    Vet inte om jag ska ha en vill brudklänning eller om jag ska ha en färgad Bal/finklänning.. Vi ska ha ett utomhusbröllop och vill ha ett avslappnat, fint, mysigt, roligt bröllop.
    En fin vit brudklänning är ju riktigt härligt och speciellt, men samtidigt så vill jag att min personlighet ska få plats i klänningen också, så därför funderar jag på en vinröd eller gammeldagsrosa klänning.. Lite dramatik blandat med romantik.. Vi får se..

Sjäv då.. har du dagen planerad "minut för minut" redan eller?? Det är ju ganska lätt att ryckas med i drömmarna...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg