Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

Hallå!!

Jag är sååå glad!!!
    Pratade med en kompis igår som är ganska överviktig.. Hon har kört med vv i ca 2 månader nu och lyckats gå ner 17 kg!!!!!
    hon var sååå glad och taggad på att fortsätta!!!!!! Hon vill gå ner ytterligare 6kg innan jul och det kommer hon att lyckas med!!! Sen ska vi börja träna tillsammans!!!!
    Så himla glad!!!!

För mig går det också bra nu.. har hittat tillbax från en mindre svacka med både mat och motion!!

• sweet saint

härligt!!
    Min motion igag blen rask promenad i en timme. Helt ok!
    Dagens mat är thai soppa, smörgås till frukost och middan vet jag inte riktigt ännu, men det kommer att vara en bra dag idag också!

Jag har 2,5 timme kvar på jobbet och det känns som lääänge!!! One of these days you know...

• sweet saint

Från början Mockfjärd, men flyttade sedan till Falun för gymnasiet... Har dock inte bott där sen 98...

• sweet saint

vi vill ocksa ha barn snart. Jag skulle kunna tanka min nu redan men vi har bestamt att borja forsoka nasta sommar. Jag ar ju 28 sa det ar ju pa tiden!! Dessutom vill jag vara gift innan, sa man kanner att man gift sig for varann och som du sa TS, man vill inte sta med ammande barn som skriker vart 3e minut..
    Kul att vi forlovat oss nastan samtidigt... Det blir roligt att folja!!!

• sweet saint

vad roligt!!!!
    Det ar dels darfor jag vill ga ner i vikt.. det ar inte sa bra att vara for overviktig nar man blir gravid med tanke pa att man gar upp sa pass mycket under den tiden. Sa dels for brollop, dels for graviditet och dels for utseende och sjalvkansla.. ganska bra och nodvandiga anledninga att minska en eller tva cm eller???
    Och det har med alder.. man vill ju inte sitta pa foraldramoten och vara aldst.. plus att alder medfor ju vissa risker for barnet... Okar inte riskerna efter 30!?

Men visst kanns det harligt att hittat en person som kanns sa ratt att man tom kan borja planera sadana saker som barn.. Trodde inte det kunde handa mig...
    Laste att han friade pa valborg.. var det ovantat eller anade du nat??

Jag vill bara att den dagen kommer da min "man" friar till mig.. jag langtar efter att fa borja planera pa riktigt!! Inatt vackte han mig bara for att saga att han alskar mig.. mmmmmm... vet inte vart jag ska vanda mig med mina kanslor...

Det ska bli kul att hora om eran helg!!!
    Hoppas att ni far en superbra shopping ocksa!!

• sweet saint

God morgon!

Oms:
    Tack for att du lugnar ner en ang barnafragan..
    Man langtar sa mycket, plus at jag tycker tiden gar sa fort, sa man kan latt stressa upp sig!
    de flesta i minalder har bade ett o tva barn sa ibland funderar man pa om det en sjalv som ar sen eller de som ar tidiga.. Det finns manga diskutioner om det... Men for att ga vidare dar sa kravs el laaaaang bakgruds historia...

Det ar jobbigt det dar med sockerbehov..
    GI metoden reducerar ju sotsuget rejalt, men vill man inte dra igang med det sa har jag for mig att man kan kopa nat piller el liknande som dampar suget.. kommer inte ihag vad det heter bara.. Ska ta reda pa det!. Du kan ju forsoka kopa sockerfritt godis! Brukar vara extremt sott.

Nar var det du gifter dig??

Jessie76:
    Harligt med en tjej som tanker som jag!! Vill ocksa vara lite rund o go'.... men nu ar jag FOR rund... Jag vill komma ner till 74-75 kg, da mar jag ruskit bra och stormtrivs! Enligt halsogurer sa har jag da ca 10kg overvikt kvar da.. Jag skulle se lustig ut om jag var sa smal..
    Sist jag vagde mig hade jag gatt ner 1,8kg. 85,5 ar jag pa nu.. MEN vagning imorgon.. scary!!!

hoppas att du har kommit in pa ditt nya jobb nu.. det ar ju jobbigt i borjan innan man far in rutinerna!

Vad roligt.. du bor ocksa hogt upp.. TS kommer ju fr Pitea...

Det ar bra att du gar till jobbet! Hoppas du far in den rutinen varje dag sa smaningom. Det har tagit sin tid, men den rutinen sitter hos mig nu!! skont.

Usch vilket trakigt vader det ar har... regn o gratt..

• sweet saint

Ja, det kan ju kanske bli svart att fa bort overskottskg om man ar for overviktig.. men det ar bara vad jag tror...
    TS; nar aker ni? imorgon???

Man kan val saga att det ord som beskriver skaffa barn planeringen ar HJALP!!!!!! HJALP,HJALP,HJALP!!!!! SCARY!!!!!!!!!!
    Jag har ocksa bestamt att jag vill ha barn innan 30sa... det ar bara o satta igang da..

• sweet saint

tycker att dettta blir roligare och roligare..
    vi ska gifta oss antingen den 29/7 eller den 5/8.. så vi ligger lika med bröllopsplaneringen.. sen ska jag sluta med mina p-piller i maj så att kroppen hinner återhämta sig från hormon omställningen.. vill bli gravid efter vi gift oss.. Vill kunna festa till det lite på den stora dagen och det kan man ju inte göra om man är gravid....
    Det blir ju jättekul att följa!!!!

• sweet saint

Jag vet.. hur tråkigt som helst!!!!
    Fast vi är ju vana tyvärr här i södra sverige.. Hur trist som helst att ha grå vintrar!!! Det blir som en enda lång novembermånad..

• sweet saint

NEXT:
    Hur går det för dig??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg