för er som vill gå ner 10-15kg
hur kallt har ni det hos er??
Har ar det inte en snoflinga kvar...
men det gor inget nar amn sitter med ett glas vin i handen o lite skon musik!!!!
hoppas ni alla ha det bra!!
hur kallt har ni det hos er??
Har ar det inte en snoflinga kvar...
men det gor inget nar amn sitter med ett glas vin i handen o lite skon musik!!!!
hoppas ni alla ha det bra!!
blaha, vilken dag igår... åt pizza!!!!!!
Kan säga att träningen denna vecka ska förinta varje spår av pizzan...
Usch.. idag är en sån där pest o pina dag.... har inte sovit bra pga att magen inte trivs med pizzan... den tycker inte om att bli så mätt nämligen...
ont i vuvet pga somnbristen... mår illa från igår... jag började jobba kl 6... en MÅNDAG... dessutom glömde jag att tända det 3.e adventsljuset igår...
Ja, ja, nu har jag klagat färdigt...
konstigt... vägde mig i lördags.. men jag hade inte gått ner ett enda gram.... ändå så känner jag på kroppen att magen är mindre... jag får se vad som händer tills nu på fredag.... ska simma denna vecka och då brukar det visas på vågen...
Idag kommer jag bara att äta grönskaer och frukt!! Ska köpa ut mina ångesttankar ang pizzan!!!! Kanske wok...!!!! och på kvällen blir det nån soppa med bröd till..
jodå!!
JAg har kommit över morgonens deppande!!
Ser framemot eftermiddans simmning!!!!
Skönt att du börjar må bättre också!!!!
Vi måste köra på bra nu innan julen...
Men en positiv sak... Jag har väldigt svårt för fet mat nu för tiden!!!!
Det gör ju att dieten blir lättare...
Förresten.. vad hade du för tidiga symptomer när du vart gravid???
hej!!!
Vad skönt att du är fit for fight igen!!!!
Det är ju helt otroligt att man vant bort fettintagen från kroppen!!! Underbart!
Njaae.. vet inte.. var illamående imorse, men det kan som sagt vara pizzan!!!
Sen lite andra saker som man tänker extra mycket på nu... Jag tror jag blir lite mer sansad efter mötet med Barnmorskan nästa vecka!!! Jag tror också att kroppen på verkats av man slutat med pillren!!!
Det är nog mest önsketänkande!! Men ja.... man reagerar ju..
sa tanker vi ocksa.. man far vara lite forsiktig under feb- mars... men annars ar det nog bara att fortsatta forsoka!!
Ska testa mig nassta vecka!!!
just nu ska jag bara ga och vila, sen blir det nog simhallen i kvall, ska basta lite tror jag ocksa..
Idag har jag atit pasta med lite bacon/VVfraiche/puroloksblandning.. enkelt, nyttigt och gott. Kan namna att det var smalbacon, ikvall blir det gronsakssoppa med ev lite brod till.
tittar in senare
kram pa er
Ja, hoppas att ni far en mysig dag allihopa!!!
Jag gick upp 6,30 for att kolla pa tv;ns lucia, men vart besviken da de inte kom utifran, sa man fick se lite sno o morker ni vet...
sitter just nu och tar en kaffe, for att sen dra ivag till gymmet!
jag ska titta till lite recept under dagen ocg skriver ner lite pa torsdag.. lite mycket att gora innan dess namligen.. det som jag gjorde ogar var ok, men inget man bjuder folk pa... Det tog 7 min att gora och det smakade ok om man bara ar sugen pa natt snabbt.. bra som lunch kanske..
igar lekte jag husmor.. stallde mig o gjorde saffransbullar.... jaklar vad stora de vart... ja, ja, noone is perfect.... Inte fpr att jag ska ata sa jatte mycket av dem, men det maste ju finnas!!
Jag har bestamt mig for att inte tanka pa det har med graviditet na mer denna vecka... den skulle inte vara sa kul om man bygger upp en bild och sen raseras allt. med symptomer finns det... om man kanner efter...
Jessie:
hoppas du sakta men sakert kan borja trana lite snart!! forsok att hinna med en 30 min promenad idag!
tvillingsjal:
Sa som du beskrev det kanner jag exakt!!!!!
Molande vark/tryck mot nedre delen och illa maende.. mina "hooters" kanns storre.. (maste fa skamta lite... )
Men for 17.. det kan val inte ga sa fort eller????
"hus o babbe"... *skrattar*
jag ska ha mens om ca 3 veckor om den nu kommer i tid.. har inte haft mens under 2 ar da jag borjade med andra p-piller..
man kan gora ett test ca 1 vecka eftet man tror att man blivit gravid... jag har som sagt tid hos barnmorskan pa tisdag sa jag behover "bara" vara nyfiken 1 vecka till..
men... tank om det ar bara onsketankande... hmm... da blir man ju lite besviken.... och hur kanns da de riktiga symptomen???!!!
ja.. om dessa symptomer fortsatter sa kan du ju alltid gora det 23/12... snacka om julklapp!!!
tror jag ska gora det ocksa!!!! Men fasen ocksa.... dessa forhoppningar...
det ar sakert bara ett falskt alarm!!
Orolig!!
någo som är inne här??