för er som vill gå ner 10-15kg
ååååh hur har ni haft det???
BERÄTTA!!!!
ååååh hur har ni haft det???
BERÄTTA!!!!
hej!!!
jag vet hur det känns men du kommer definitivt att bli kickad härifrån!!!!!!!
HAAAA HAAAAA... dummer!
du behövs här ska du veta!!
Att gå ner i vikt är skitsvårt och det är bara att fortsätta försöka tills man lyckas! Kommer att ge dig en spark i baken om du inte blir kvar här... LOVAR!!! Kommer att leta upp dig...... Grrrr
HA, ha... att jag gått ner massor är ett skämt! Allt var skitbra innan julen, men nu har jag inte tränat alls sen den 22/12 och känner direkt mig plufsig..
SKA träna imorgon!! MAten går bra nu igen efter julens tunga mat. så jag är inte orolig.. kommer att fixa detta!!
Imorgon ska jag till frissan och börja fundera fram en frisyr till bröllopet.. ska bli kul!!!
hejsan allihop!
skriver lite efter Nyår, känner mig lite deppig för tillfället..
Ville bara önska er alla ett
GÅTT NYTT ÅR!!! HOPPAS NI ALL FÅR DET JÄTTEMYSIGT!
hej alla!!!
hoppas ni har haft det fint!!!
GOD FORTSATTNING!!
vi hade den hemskaste Nyarsafton nagonsin....
Brakade sa jag trodde taket skulle lyfta.. Trodde att detta var en sak som inte kunde repareras faktiskt, men hoppas det iallafall.. ;-(
Vikt massigt har det nog gott at skogen under helgerna... JObbat i mellandagarna sa jag hann inte med nagon traning alls, och den feta maten har ju funnits i kylskapet...
Hoppas bara jag kommer igen nu nar traningslokalerna har oppnat! Som sagt... TUR att det bara ar jul/nyar en gang om aret...
nej, det vart inte nan bebe denna gang... Har AL om tva veckor, sa det ar val bara att forsoka igen!!! Tills dess ska dieten forbattras och kroppen forandras!!!! En bebe ska det bli!!!!
nån inne??
hur mycket vill du gå ner???
vad kul att du hittade hit!!
17 kg... under hur lång tid vill du göra detta och tränar du nåt???
Jag har pga julen inte kunnat träna sen den 22/12.... Men jag kör igång igen imorgon!! Träningen brukar gå bra det är det här med maten som är svårt att hantera... Kör VV/GI metoden, så det ska gå!! Men jag tror att jag måste börja tänka xtra mycket på kolhydraterna nu efter julen... känner att det blivit lite för mycket av det nu...
Fortsätt att käpa.. när det gäller Gi metoden så är det ju första fasen som är jobbigast... eller första veckan då man blir lite hängig dag 3 och 4...
Men ge inte efter!!!!!!
Se till att du har nötter, ost, ägg och andra grönsaker hemma så fixar du det!!!!
ja.. det verkar lite tight med tiden där!!!!
Men om du ska lyckas gå ner till sommaren så måste du nog träna.
Ett litet tips.. Gå in på www.iform.se
De har jättebra hemma övningar som GARANTERAT funkar!!!!!
Men för viktminskning är det dock viktigt med konditiondsträning.. så kör så mycket du kan nu, och sen när det blir ljusare ute så drar du igång på allvar!
Bor du i hus, så kan du köpa ett hopprep.
När du städar, gör det i högt tempo så du blir lite svettig och ta ut alla rörelser mer än vanligt.. därefter kör du styrka.. (tips finns på iform) Städar du i högt tempo i en timme så kan det ses som en promenad, men det krävs att du anstränger dig! Sätt på musik vettja!!
Sätt upp ett delmål! säg 10kg... när du gått ner det så unna dig nåt..
Sen tror jag att det är bra att papprtera för nån hur det går, plus ljug inte för dig själv... den farligaste fällan!!!
För dagbok på motion och mat.. rapportera till oss här.. vad som helst bara det funkar för dig!!!!!!
kom ihåg att varje kg räknas!!!!