hejsan!!!
jessie:
visst kan man bli lurad av alla olika mirakelkurer som man ska ga med pa om man vill ner i vikt..
peronligen tror jag inte pa pulver dieter om man vill ha ett langvarigt resultat, men manga sager att det ar ett bra satt att borja pa da man blir sporrad av viktnedgangen som sker iborjan. daremot ar det ju sa att 95% gar upp igen da de borjar ata igen, vilket ar sjalvklart.. men ratt som det ar lyckas nagon med det och himmel o pannkaka viken bravad det ar!!!!
Cambridge kure ar nog lite annorlunda tror jag, men ni som lyckas med det... WOW!!!
Gikiktkoll funkar hur bra som helst for mig! alla fragor som man har blir besvarade och allt funkar da jag tycker om maten, skriver dagbok om vad jag ater, plus att man blir pepped bade dar men framfor allt har!
jessie du verkar gilla GI sa min rekomendation for 89kr iman ar att skriva in dig pa Giviktkoll.
for mig ar det det som funkar valdigt smidigt!
Om di vill lasa om gi sa finns det hur mycket som helst pa natet. dat ar mest darifran som jag lasta allt, plus aftonbladet/expressens bilagor som man kan kopa ibland.
Jag har varit med i aftonbl.viktklubb, men det gav inget.. 1300kalorier om dagen och nje ite sa bra mat for mig. Foljde allt till pungt o pricka i ca 3 veckor men inte ett kg forsvann. Men sa finns det massor av folk som det passade for!
Allt handlar ju om att hitta det alternativet som ens egen kropp reagerar pa.
Prova GIvktkoll.. och las allt man kan sa du fattar vad det handlar om... tror du blir lika nojd som jag ar!
Brud 2006/07:
ska du ner med sunt fornuft/motion sa ar nog traning A ochO. se tilla tt du far nan slags motion nastan varje dag! Da ska det nog ga bra!!
Skriver mer sen.. nu vantar en underbar timme med simning!!