• Jessie76

för er som vill gå ner 10-15kg

rivna morötter med fänkål? Rått då eller? Nej jag har inte alls varierat mig, jag äter bara:
    1 glas naturell lättyoghurt och ev 1-2 skivor rökt skinka på morgonen c:a 07.30.
    Lunch kl 12.
    Middag vid 17.45.

That´s it. Kanske eventuellt en hel j-a massa nötter på kvällen Oss ekorrar emellan

• Jessie76

Nu e det snart sovadax men jag måste ju in här å säga gonatt
    Jag lämnade faktist inga mellanmål utanför för jag vet inte vad jag ska äta...

Eftersom jag sitter i en kundtjänst på en bilfirma så sitter jag "i butiken" i princip hela tiden, å då kan jag inte ha så avancerat framme - förstår ni? Hade behövt nåt som liknade frukt men inte frukt... hehehe... svamligt men så e det.

Gick hem idag och det var underbart men jobbigt - som det ska vara

Jag tror faktiskt att problemet (mitt) e just det att jag äter för få gånger och för mycket som sagt... Superjobbigt att vänja om sig........

Jaja, godnatt på er allihopa vi hörs imorrn gissar jag

• Jessie76

Hehe... jo det får vi men jag syns så att säga hela tiden så jag skulle vilja ha något enkelt - typ som en frukt - att tugga på som inte syns så rackarns mycket... Förstår du? Svårt, för jag förstår knappt själv

• Jessie76

Jag har hört det förut, men snälla du nämn några namn så jag vet vad jag ska köpa.... Please

• Jessie76

Va gulliga ni e! Tusen tack, då ska jag fara å handla idag.

För övrigt så har vi typ 17 grader kallt idag - brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Blir kyligt å gå hem idag, men det får man ta när man bor i urskogen

• Jessie76

Gläds med dig
    Du/ni tar verkligen rätt beslut, kul att killen din oxå vill

• Jessie76

Jag inväntar tips angående proteindrinkarna f ö... Jag har inte tid att leta på affären iaf inte 2 veckor framöver för sambon jobbar kväll så jag får skicka honom att köpa. Ni vet då måste man veta exakt vad men ska ha

Ha en supertrevlig helg allihopa!

• Jessie76

Helt sjukt... Jag röker oxå liiite liite - otäckt...
    Ett tips bara - Snälla snälla lita inte för mycket på att man går ner när man ammar... Vill inte "sätta mig" på er men för det första finns faktist risken att ni inte kan amma och sen finns faktist vi som helt enkelt inte går ner av det tyvärr
    Och dessutom blir det lätt att man litar lite för mycket på att man tappar det vid amning samtidigt som man "äter för två". Det är det sämsta för man behöver inte äta för två kroppen sköter detta så bra själv...
    Som sagt jag vill inte vara en besserwisser, jag vill bara hjälpa till

• Jessie76

Klart jag menade att man ska ta det lugnt me å äta för 2 medan man är gravid - trodde att jag var glasklar med vad jag menade, sorry
    Denna helg var inte bra (som vanligt...) viiin å viiin igår och dålig mat idag - men nu ska vi å bugga så då får man svettas ut allt.
    Själv då - har ni vägt er nåt mer eller? Jag har inte hunnit ( ) (vi säger väl så... ) i helgen men jag får försöka hinna i veckan istället.

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg