Hur får ni ihop pengarna till bröllopet?
Hur mycket lägger ni undan varje månad?
Jag tycker att det är jättesvårt att spara ihop till en så stor summa som bröllopet faktiskt kostar på så kort tid.
Hur mycket lägger ni undan varje månad?
Jag tycker att det är jättesvårt att spara ihop till en så stor summa som bröllopet faktiskt kostar på så kort tid.
Vi ska inte heller ha barn, förutom våra egna såklart men de får åka hem med mommo.
Musik är det nåt bestämmt eller?
Ja mina ska oxå vara med en sväng men vi ska oxå ha en barn vakt senare vill inte att dom ska se mig och alla andra ap raka.. Musik blir en DJ vi känner.
Vi kommer inte att ha nåt band...
Ingånsmusiken lutar åt concerning hobbits
och utgång genom eld och vatten...
Ska dina barn vara med i vigseln?? Hur har ni tänkt det? Våran dotter som då e 5½ ska gå brevid sin kusin och sen ska dom dra våran son som då e 1½ i en sån där vagn. Gud vad heter dom vagnarna nu igen..Finns på Astrid lindgrens värld???
Vi har en 6 åring och en 3 åring och min sambo har en 13 åring som jag är lite osäker om hon vill. 6åringen ska mest se söt ut och kanske strö rosblad och 3 åringen får nog bära ringen
Vi sparade ihop ca 80 000 själva på ett halvår och sedan fick vi festen betald av våra föräldrar.
åh tjena vissa har det bra, det var alltså inte så jobbigt att spara till det hela..Vi klarar bara 30000 på ett halvår.
Annaonicke va har du för klänning??
Fast vi skulle nog oxå klara så mycket om jag inte va mammaledig..och om jag inte hade ett enormt shopping behov och om ja inte...
vi lägger 5000 i månaden under ett år vilket resulterar i 60000 kr. Budgeten till bröllopet är satt till 50000 totalt, då har vi 10000 som katastorfkapital. (..kommer att omvandlas till ny soffa efter bröllopet men det vet ännu inte blivande maken ) Det summan räcker till fest för 80 pers och en två veckors bröllopresa!!!
Janiz- menar du en skrinda?
msbine-vad jobbar ni med som kan lägga 10000 i månaden???
Marika S -Vad gör ni med era pengar som lägger 80000 och sedan får festen betald??
Jag ber om ursäkt om jag låter tyken men vad köper ni till bröllopet eftersom ni lägger hundratusentals kronor på en enda dag???