• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • Mopedvin

Msbine: Tack! Jag blev supernöjd, det är snörning i ryggen också...
    Vad står Msbine för?

• Mopedvin

Nä, sitter och lurar på om jag skall gå och träna nu, har bokat aerobics till 15.30... hm, måste väl. Fast det var ju snörning på klänningen så det gör inget om man inte väger som man skall...

• FiaMia

kattkatt: jättefin klänning! Så du är också från den regniga staden Borås... Fast den 20:e maj är det fint väder beställt

Lapinette: Ert tema låter också helt ljuvligt! Pärlor känns ju så lyxigt!

• mialisa

Kattkatt: wow, riktigt fin klänning!! Sitter idag med träningsvärk efter att ha tränat igår, första gången efter juluppehåll..

• acg

toppentråd! HJÄLP!!! Jag ska också gifta mig 20 maj!!! Jättelycklig! men jättenervös bara jag tänker på mendelsohn gråter jag, typ. nervös att jag ligger efter men idag köper jag förhoppningsvis klänning men inbjudan går så där! Min M2B Vill ha en coolare stil på trycksakerna kanske i chokladbrunt och med strikt stuk, några förslag? (själv gillar jag hallonrött och enkelt, men man får ju lyssna när han väl kommer med en synpunkt) panduro är ju ett förslag, men vi köper gärna färdigt om det finns, nån som vet var man kan hitta nåt sånt?

• msbine

kattkatt:ms står för "miss" och Bine är mitt smeknamn, alltså det jag kallas av vänner och familj. Har blivit kallad det sedan barnsben. Hurså?

• Lapinette

acg - välkommen in hit! Otrligt vad många som tillkommit på den 20 maj...förut var vi bara två här inne.

Chokladbruna och strikta inbjudningar låter helt som min stil. Dock blir våra blommiga i rosa på pärlemopapper. Helt annorlunda mot min "vanliga" smak. Har sett vackra hemgjorda kort här inne med temat brunt. Kolla runt lite på BT så får du idéer. Själv tog jag min från en norska som "seglar" runt här. En ros i bakgrunden på pappret där inbjudningstexten står.

kattkatt - beroende av BT - javisst! Säger som msbine, det har jag varit läääänge.

• fine

Oj oj vilken fart det är på alla maj-tjejer, man är borta några timmar och ytterligare hela 3 sidor är nu fyllda med bröllopssnack! Vi är verkligen beroende ;)

Skönt att höra att jag inte är sist med inbjudan, blev lite stressad när hans engelska familj frågade och frågade efter de när vi var där vid nyår.... Siktar nu på att de ska vara ute innan slutet på januari, fingers crossed!

Lapinette- det låter jättekul att du fick din M2B att känna sig lite speciell och faktiskt tycka att det var kul att hyra fina kläder - jag måste prova det på min! du sa att ni hyrt på ett hyfsat billigt ställe i Stjlm, vardå om jag får fråga? Och ungefär hur mycket kostar det att hyra en hel 'killstass', jag har verkligen ingen aning.

kattkatt - nice dress!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...