• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • Mopedvin

Sitter på jobbet och har en liten skön paus. Hindersprövningen är klar ocj ansökan om namnbyte. Kommer ni att byta namn allihopa eller hur skall ni göra? Själv byter jag från ett -sson namn till ett annat. Ingen större förslust men det känns lite konstigt att inte heta det man hetat i 28 år...

• msbine

Jag byter från Johansson till Svensson. Kändes som om det kvittade vilket. Men det känns lite skumt att byta namn efter 27,5 år, det håller jag med om :)

• Mopedvin

MsBine- jag byter från Svensson till Rander. Övar för fullt att skriva min nya autograf...

• msbine

kattkatt: E ju lite roligare att heta något som inte alla andra gör. Rander är väl ett rätt ovanligt namn? Har inte hört det innan i alla fall. Fint är det i alla fall.

• Lapinette

fine - hoppas du hade det superskoj på Nike. Skulle själv vilja ha gått men där blir jag lite småsnål...kostar ju en del.

kattkatt - jag ska byta namn. Mitt namn som jag har nu är jag inte ens släkt med. Byter från danskt till italiensk och kommer sedan att heta Zatti. Fast jag håller med ... det är lite som ens identitet försvinner när man byter namn.

• Lapinette

Har stämplat inbjudningar idag och måste trycka om texten (som jag printade i onsdags kväll) då vi har bytt namn på websidan. Skoj va??!! (NOT!) Var rätt sur på min blivande när han insåg misstaget i fredags. Fast bättre att vi fixade det nu innan inbjudningarna gick ut. När vi kommit igång lite bättre med sidan kanske jag ska våga er gå in och titta...känns lite läskigt!

• msbine

Lapinette: Ser fram emot att få se sidan, den blir säkert jättefin :)

• lillabunny

Kommer också att byta namn. Ska lämna in papprena på Skatteverket på måndag (imorgon alltså)...

Jag har hittat skor. Hittade exakt de skorna jag ville ha på rea på Din Sko. 200:-, rena klippet!

Var på bröllop igår, då fint! Längtar tills det är vår tur! :)

• pirr i magen

Oh va kul "Lilla Bunny" att gå på bröllop ! Jag önskar att jag fick gå på något nu å kolla lite hur man gör.

Jo jag byter oxå namn från Karlsson till Jakobsson. Tänkte fylla i hindersprövningen å skicka in den snart.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...