• Svar på tråden Bilder från vårt bröllop
  • Gemma

aug, jag har läst dina mail och blev jätteglad, vet hur jobbigt det känns i magen när saker strular, det här ska bli den bästa dagen i ditt liv, det bara är så ;)

Kramar, GA

• roslagsbrud

Gemma: Ett så otroligt roligt erbjudande du fått! Utan att känna dig närmare så verkar det passa dig som handen i handsken. Skrivandet kan du ju ha kvar ändå, som grädde på moset (var kommer DET uttrycket ifrån egentlgien??).
    Tänkte när du skrev att du arbetat mittemot Sturekatten - det var väl inte på en liten byrå som börjar på O? Råkar veta att det ligger en där, även om detta inte alls är min bransch.
    Låter bra med en lugn, trygg man! Även jag kan rusa iväg ibland och behöver någon som halar tillbaka mig

Svinkallt idag igen... Men, men, på med långkalongerna (så otroligt osexigt!) och sedan ut på långpromenad runt sjöarna här i Solna/Sumpan. 5 km lång slinga men där finns också Gröna Stugan med en massa gott och onyttigt att belöna sig med!

• MiaLotta

Gud så SNYGG du är!!

Länge sedan jag såg en så naturlig skönhet!

• Gemma

MiaLotta: Naturlig à la Clarins och Laura Mercier ;) En perfekt kommentar att inleda helgen med. Jättekram på dig!

• Gemma

Roslagsbrud: Jag vet preciiiis vilken byrå du menar. De jobbar med efterbearbetning av annonser och liknande (där jag då ibland hade skrivit texterna och varit med och kommit på idéerna!). Tror att samtliga är grafiska formgivare / originalare, alltså utpräglade bildmänniskor.
    En sällsynt skön (och lite kufig) samling människor som jag ofta hade glädjen att dela hiss med!

Lördagskram, G

• Gemma

Roslagsbrud: Jobbar du också med reklam/marknadsföring? Eller inskränker sig ditt engagemang till "produkttest av bagerivaror", och så lite PR kring vissa favoriter ?

• Gemma

Såg precis att det där inte alls är din bransch... och att du har långkalsonger och käkar cheescake. Ett föredöme... tror att jag ska göra nåt liknande nu.

Kram, G

• Lapinette

Oj tjejer, vad aktiva ni varit. Sitter har pa hotellet och har bara nagra minuter pa mig att skriva. Betalade for 30 min men det tog en evighet innan jag hittade er och sen lasa alltihop. Vi ar insoade i Prag sa jag hoppas Gemma att jag ar hemma till 17.00 imorgon.

• Izunia

Jag hörde att det snöade mkt där...inte sa kul om man vill utforska stan? Har ni varit och sett nagot?

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop