• Jessie76

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Äntligen!! Undrade just vart ni tagit vägen...

Hahahaha inte slipper ni mig inte

Jag har inte vägt mig idag, för jag har en ny dag (onsdagar) så jag sleeeet mig från vågen i morse
    Är dock jättespänd!

Igår var jag för övrigt med familjen och åkte pulka i 4 timmar! Phu! Det var träning det
    Sen var jag cirka 40 minuter på hundpromenad oxå så jag var jääääätteduktig igår!
    Sen åt vi fondue men jag tror inte d e så "farligt" enligt GI, eller hur?

Oj! Förresten - varmt välkomna alla "Nya" Kul med nya "ansikten"

Hur e vädret i övriga Sverige då? Här är det jätteskönt, halvkallt och vindstilla. Snart kanske solen dyker upp oxå.

• Jessie76

Oj - glömde säga: Jag kör Giviktkoll och tycker den sidan e riktigt bra (än så länge iaf ). Har "halvkört" GI ända sen september-oktober -05 men det har liksom inte "kommit igång". Nu känns det som att d e på G så jag kan defintitivt rekommendera den sidan.

• Jessie76

Jahapp då var det rapportering:

-3,2 kg sen förra onsdagen
    -1 cm på magggggen

Fast jag tror inte på det men det har ju med huvvet att göra

Happy Happy Happy !!!

Ni andra då? Välkommen Loppi och sockerpinglan! Grattis Novemberbruden! Bra Drakdal, det kommer - se på mig, den mest negativa människan (i mitt eget fall alltså...) har till och med lyckats, och det som sporrade mig att fortsätta är centimetrarna trots kilona

Hoppas jag inte glömt nån!
    Kraaaaaaaaam på er alla, och tack för att ni finns!!!

• Jessie76

Jag är oxå nyfiken på den där!
    Vart har du köpt den? Brukar stå på en liknande på Nautilus (natural runner heter den - är det samma? Förlåt en trög )
    och jag tycker den ger som tusan!
    Man vill ju inte betala nå hutlösa summor..

• Jessie76

Förresten - välkommen Utpala! Låter som en bra strategi, genomtänkt och intressant - håll kvar här så vi får höra hur det går!

• Jessie76

Miafina - väg dig alltid på samma våg, tror inte en enda våg väger lika! Sen köpte jag en digital våg bara för att då vet man exakt och kan inte "fuska"... Sen tycker jag att du ska mäta dig oxå..
    Sen - bli inte arg nu - men det där med att "ge kroppen vad den behöver"... Big mistake! Tycker du ska kolla in redan nu vad du kan dra in på och göra det. Du vet, ju mer du trycker i dig "för att du har mens" desto mer måste du jobba bort senare... Kämpa på nu! Du får bara ännu mer dåligt samvete om du "lyxar" i helgen!
    Bli inte arg på mig, jag bara försöker hjälpa dig..... På mitt sätt..

Jag har ätit ost och skinksallad med blekselleri och rödlök och kokt ägg idag till lunch och oj vad gott det var. Till detta hade jag Aioli på flaska - mums! Hoppas den Aiolin "går bra", den finns inte med på Giviktkoll´s sida så jag fyller i att jag ätit majonnäs

Middag vet jag inte, några tips?

Kraaam

• Jessie76

Hej tjejjer! Här går allt utmärkt än så länge... Blir spännande å väga sig på onsdag
    Så vitt jag vet har jag inte fuskat nåt alls, idag var det svårt som tusan för vi hade brottningstävling (Jag sitter i sekretariatet) och då blir man verkligen matad med varmkorv, fika och läsk men jag drack 1 burk vichy noveau och sen vatten vatten vatten. Åt ett stycke hamburgare utan bröd med rostad lök på - visst inte är det nåt "farligt"?

Ikväll har min M2B lagat:
    Färsk grillad tonfisk
    rostade grönsaker (fänkål, röd och gul lök, körsbärstomater och paprika)
    Och musselskum som sås (kul ord! )

Funderar på att ta ett eller två glas vin ikväll så det blir väl lite fusk då Men det får jag lov att ta...

Ha en underbar fortsättning på helgen - vi hörs framöver!

• Jessie76

Right behind you girls!!

Jag syr upp klänning hos en sömmerska, och nu tror jag att jag måste gå dit för en omprövning... Hon gör oxå så att hon syr upp i ett annat material först å sen i det "riktiga" tyget och hon skulle börja i mitten på februari med "den riktiga". Kanske man skulle gå dit "en sista gång" innan hon börjar klippa i mitt siden

Jag ska dessutom ha en sån torselette på mig (redan inköpt, men det är snören i den så det ska nog gå bra - man har ju dom "små" bekymren där fram som behöver sin storlek ) och det var inte den sista som jag köpte kan jag säga! Rackarns att man inte tänkt på det tidigare

Jag ska gifta mig den 29 Juli för övrigt. Ni andra, vilka datum har ni? Ska vi göra ett sånt där "schema" som jag såg i en annan tråd? Om jag börjar skriva så fyller ni i - okej? För visst kan vi prata sånt i den här tråden oxå?

29 Juli - Jessie76, Luleå

Återkommer imorgon efter andra veckans invägning... *nervöööööös*

• Jessie76

Jag hade så tur att svärföräldrarna skulle till Indien så dom köpte tyg där - tokbilligt!! Till mig och ungarna, åsså ska vi hyra åt m2b:n.
    Ska bli sååå roligt!
    Invägning:
    Sen förra onsdagen: -2,2kg
    Totalt (sen då förra onsdagen ): -5,4 kg
    Midjan: -1,7 cm
    Totalt: -3,5 cm

Jätteroligt Fast jag kan trots detta inte tro att det stämmer - varför är det så??? Är det för att jag väger och mäter mig själv? Vi har ju för 1000 en digitalvåg - varför tror jag den inte??

Ingen säger nåt heller - syns det inte över 5 kg?? Hmm.... Fröken skeptisk här

Ni andra då - kom igen nu! Håller tråden på att dö ut? Näää... Jag vet att ni sitter där och läser mitt gnäll så sjung ut nu!!!
    Dom som jag inte sagt det till - välkomna! The more the merrier Tillsammans e vi starka

Nu kör vi stenhårt kåmpizar!

• Jessie76

Hela listan:

10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
    29 Juli - Jessie76, Luleå
    11 November, Novemberbrud06, Vallentuna

Åsså fyller vi på

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.