• Jessie76

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Mormor var gammal, men pigg och klar i huvvet så det var jobbigt, men nu går vi vidare, hon hade velat det.

Jag känner så igen mig i dig Miafina! Exakt som du känner jag oxå, med bilder och allting... Kämpa på - du är en enorm inspirationskälla iallafall för mig, jag har läst varje dag och får mig alltid en tankeställare när jag läser här. Keep up the good work!

Lillans finger gick av, men det var längst ut på fingertoppen så dom kan inte göra nåt åt det. Problemet är att hon inte fick rätt vård från början, så det blev blödningar och infektioner som spökade. Därför sömnlösheten osv. Hon är 5 år och ska vara brudnäbb. (Fast då har hon hunnit bli 6 år) Grabben min som är 7 år ska oxå vara med "därframme", han ska ha hand om ringen.
    Vi har ganska många som ska stå med framme i kyrkan, men vi vill ha det så... Känns rätt liksom.

Nu har vi i två dagar jobbat med inbjudningskorten. Dom blir klara ikväll och förmodligen skickar vi ut dom imorgon... Shit vad verkligt det blir plötsligt! Pirr pirr i magen

Sen ska jag till veckan och prova klänning igen, ska bli spännande å se om hon får ta in den nåt...

Jag är ju den som ska säga förlåt för att jag skriver lååååååånga inlägg

• Jessie76

För Tvsj - Miafina känns som jag innan GI-rivstart eller hur?

Miafina - kämpa på, mer och mer jag läser om dig så känner jag igen mig! Jag upplever det oxå jättekonstigt att jag inte går ner snabbare och mer med tanke på hur jag lever. Jag är oxå stark som f-n och har kondition som tusan - utan att träna... Men jag har gjort ett test på min ämnesomsättning och jag har perfekta värden. Så tyvärr för mig så var det inget fel... För hur konstigt det än låter så hade det vart mycket mycket bättre om det var något tokigt - även om man såklart inte vill vara "sjuk"...
    Jag gav giviktkoll.se en chans. Kör nu med rivstart (igen efter mormor... För då gick det inte... Konstigt, man hittar alltid ursäkter för att äta.. ) och jag tycker att det är ett av det bättre jag testat iaf...

Efter mitt första barn gick jag ner nästan 20 kilo med hjälp av Xenical. Men sen tog dom ju bort det från högkostnadskortet och då hade jag inte råd med det mer. Tyvärr, för det var guld för mig! Det löste både mitt toalettproblem och mina kilon, those where the days

• Jessie76

Jag har gått ner typ 6 kg totalt, och det är ju på rätt lång tid tror jag (kommer inte ihåg när jag började ) och midjemåttet har minskat med ungefär lika mycket. Jag får återkomma nästa onsdag när jag kört "hårt" en vecka så får du höra bättre.
    Bara det att jag tycker jag har testat det mesta inom viktnedgång, och ingenting har funkat förutom Xenical och detta. Detta löser ju bättre problemet. Av Xenical får man väldigt ont i magen av fett och då får man springa på toa i ilfart kan jag säga.

Den här metoden (GI alltså) känns som att jag skulle kunna leva resten av livet med. Jag har dock inga som helst problem att ta bort pasta för det gillar jag inte, jag älskar grönsaker i alla de former. Däremot kommer jag nog att ta en grov-smörgås då och då och äta godis IBLAND, men inte förrän jag loosat fler kilon!! Vin på helgerna förekommer oxå Detta plus att jag äter för sällan och för mycket, känns det igen?

Lååååååååååååååååååååååååååååångt igen

• Jessie76

Förresten, ska du köpa böcker Miafina - köp Den som Ola Lauritzen har skrivit - den e svinbra!!

• Jessie76

Hihi... Ja om du hade väskan med dig första gången så kan det bero på den

Skojjar bara, men du bjöd på den!

Jättekul! Men även om det skulle vara vätska (som du förmodligen menade ) så kan det väl ändå inte vara 3 kg?! Jättegrattis!

Ha så himla roligt Mia i "skogen", kämpa på! Har dom sett dig innan du började eller?

Drakdal - jag känner precis samma fast med potatis, för jag älskar potatis och potatismjöl finns även i korv som jag oxå e toookig i! Men jag känner att så farligt är det inte, ungefär som nån sa för längesen - det är inte värt det, för så himla gott är det inte. Att ha kommit till den insikten - bara det är ju värt hurmycket som helst!!!

• Jessie76

Grattis allihopa! Själv fick jag höra förra veckan - en på jobbet som frågade. Oj vad jag blev röd i ansiktet Men kul var det!!

Jaa, vi får se jag har ju onsdagar som vägning... Hur det än går kör jag på i GI - rivstart. Jag har dock enorma sötsugsvågor (roligt namn... ) *asg* igår stod jag och luktade på en kartong me nån jordgubbskakshistoria (men oj, man läser friskt ur svenska akademiens ordbok ) och tyckte det luktade himmelskt! Hahaha... sjukt!

Men jag läste för ett tag sen om nån glass man kunde stoppa i sig, funderar på att söka upp den för nu är det toklängesen man fick nått sött i sig...

• Jessie76

Solsticka - Tycker dom var jättefina och att du absolut ska prova! Go 4 it
    Själv tänkte jag testa att göra egna tiaror till de två yngsta flickorna som ska vara näbbar. Det skulle vara lite kul att ha med något som man gjort själv på bröllopet.

Miafina - håll ut! Jag har precis tagit mig ur en "sån" svacka och jag vet att det är superjobbigt, men ge inte upp - det går att ta sig vidare. Tänk på de kilon som e kvar, jag menar du har fortfarande minus totalt - så tänkte jag iaf

Sweet Saint - självklart är jag på med foto - om jag hittar nåt vill säga för man e ju inte piggast på att vara med på sånt

• Jessie76

Förlåt, du får tillbax den - trodde det var min motivation jag hittat...

Vet ni, jag har funderat på en sak - jag kör ju GI Rivstart typ heeeela tiden och nu tror jag att jag är rätt still igen. (hade ju ett uppehåll, men jag tror inte att det gjorde så mycket...) Jag undrar hur pass viktigt detta med att äta ofta och lite är? Jag tror fan (ursäkta språket ) det är jätteviktigt? Det och att träna. För jag känner att jag äter jättemycket när jag äter lunch och middag. Jag tror jag ska göra ett fält test och prova äta mindre och oftare... Problemet är bara att hitta alternativ till pistage nötter...... Har ni några tips?

• Jessie76

Huga!!!
    Vägningsdag - PLUS 0,5 kg.... Men midjan e minus 0,2, så... Och sen har jag enorma bekymmer med min mage (som jag tjatat om 630 ggr c:a (förlåt )) och fick efter frukost gå typ 2 ggr på toa. Kanske det var det halva kilot som åkte i avloppet då? Hoppas går ju Ska väga mig imorrn på morron så får vi se...

Hörrni, för ett tag sen så skrev nån om en glass man kunde göra - vem var det? Och ni som kan GI - kan man äta den i rivstarten?

Sweet saint - Jag tror du har mail...

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.