Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
Mormor var gammal, men pigg och klar i huvvet så det var jobbigt, men nu går vi vidare, hon hade velat det.
Jag känner så igen mig i dig Miafina! Exakt som du känner jag oxå, med bilder och allting... Kämpa på - du är en enorm inspirationskälla iallafall för mig, jag har läst varje dag och får mig alltid en tankeställare när jag läser här. Keep up the good work!
Lillans finger gick av, men det var längst ut på fingertoppen så dom kan inte göra nåt åt det. Problemet är att hon inte fick rätt vård från början, så det blev blödningar och infektioner som spökade. Därför sömnlösheten osv. Hon är 5 år och ska vara brudnäbb. (Fast då har hon hunnit bli 6 år) Grabben min som är 7 år ska oxå vara med "därframme", han ska ha hand om ringen.
Vi har ganska många som ska stå med framme i kyrkan, men vi vill ha det så... Känns rätt liksom.
Nu har vi i två dagar jobbat med inbjudningskorten. Dom blir klara ikväll och förmodligen skickar vi ut dom imorgon... Shit vad verkligt det blir plötsligt! Pirr pirr i magen
Sen ska jag till veckan och prova klänning igen, ska bli spännande å se om hon får ta in den nåt...
Jag är ju den som ska säga förlåt för att jag skriver lååååååånga inlägg