• Jessie76

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Haha förlåt jag tänkte inte på det - skall icke upprepas
    Då gör vi såhär istället:
    2006
    25 mars - Linele1, ?
    10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
    1 Juli - Sweet saint, Tranås
    29 Juli - Jessie76, Luleå
    11 November, Novemberbrud06, Vallentuna
    2007
    30 april, Miafina ?
    Blir det bra? Klart vi sätter dig på kartan oxå Miafina!
    Misströsta inte, snart är det du! Jag har för 2 veckor sen vart i din sits - tro mig! Gå med i Giviktkoll, det ÄR värt det! Bara bestäm dig, det finns inget annat! Lycka till, vi finns där för dig

Välkommen igen ni som e nya

Förresten - vad tusan gör man redning på enligt GI? Har ni nå smarriga recept å dela med er av? Jag kör fortfarande Gi Rivstart för jag ska bannemej gå ner MASSOR nu, det är bara så!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamizar
    Jess

• Jessie76

Jo förresten Linele1:
    Hur långt har du kommit? Med bröllopsplaner osv menar jag... Hur många gäster, klänning, ring bla bla bla bla

Berätta!! Nyfikeeeeen!

Sweet - berätta om Orbitreken! Vad betalar du och vart? Törs du säga? Annars vet du ju vart min brevlåda bor

• Jessie76

Jag???!! Negativ??! Jag förstår inte vad du meeeenar?!

• Jessie76

2006
    Fixa lite bara

25 mars - Linele1, Kungsbacka
    6 juni - Drakdal, Västerås
    10 Juni - Inda, Molkom (Värmland)
    1 Juli - Sweet saint, Tranås
    29 Juli - Jessie76, Luleå
    5 Augusti- anelp, Huskvarna
    12 Augusti - Uller, Leksand
    11 November, Novemberbrud06, Vallentuna
    2007
    30 april, Miafina , Sunne

Jo d e kul me en sån här lista, då kan man ju följa hur det går för alla!

Idag är ingen bra dag känner jag
    Så nu får jag klaga lite - visst? ENDAST för att jag vägde mig imorse (d u m t !!!!) och då vägde jag mer än igår *suck*.. Nu behöver jag pepp för jag är såååååå trött hela hela tiden. Maten går suveränt att äta och jag känner att jag mår sååå mycket bättre, inte för det. Men jag är så trött!! Och törstig! Dricker över två liter före 10 på förmiddan!! Säkert jättebra, men jag vet inte...

Jag vet inte om jag ska gå över i nästa fas (2 veckor rivstart) Men jag vill ju gå ner hela tiden, ni vet, annars tappar jag motivationen! Usch förlåt att jag klagar
    Hoppas ni andra har en bra dag iaf..

• Jessie76

Enligt gi så är ju inte grädde å smör å sånt "farligt" i lagoma mängder - och då är ju möjligheterna för lyxig och god mat oändliga!
    Du kan ju gå in och söka recept med lågt gi om du vill, finns både på Ica.se och tasteline.se osv osv..

Avocado är ju jättegott och bra, du kan ju fylla nån sån? Färska champinjoner, fetaost lök osv - Jättegottigott

• Jessie76

Oj, tusen tack - jag kämpar vidare...

Hur går det för alla andra?

• Jessie76

Hej brudar!

Jag har svullat en heeel helg känns det som!! Vad är det med Stockholm?
    Jaja, ingen idé att hänga läpp - jag kör på från början igen, inte mycket annat att göra.
    Däremot blev jag sugen på dom pillrena som någon skrev om tidigare... (Jag som "går på" allt ) Är dom jättedyra eller?

Jag har iaf beställt en Orbitrek oxå (jag vill va som duuu Sweet Saint )och den skulle komma på fem dagar skrev dom... Tar det jättelång tid eller?

Jag har nog gått upp massor (hmmm) i helgen men jag vet ju att jag kan så jag börjar om från början - lättilättlätt - *suck*

Grattis Miafina!!! Jätteroligt! Jag tror fullt och fast på dig! Du kommer att lyckas - absolut! Hang in there... Jo ni andra oxå - förlåt

Jag förstår inte vad du menar Linele1? Mängden som...... Vad??? Kan du förklara dig lite tack..

Jag vill oxå åka skidor - men jag får vänta ett tag.
    Jag tycker att ett gigantiskt problem är helgerna, fler som känner så? Det är alltid nån fest man ska på, och jag vet att man inte behöver gå - men jag vill det! Hur "farligt" är det att dricka vitt vin? För det är det jag väljer (rött GÅR helt enkelt inte!). Är det som att vräka i sig en chipspåse eller?

Ursäkta er inte att det blir långa inlägg - vad gör det?

• Jessie76

Hej!!
    Ja längesen är det tyvärr sorry

Jag har kört igång med Orbitrek oxå, och jag fick den mindre än en vecka efter jag beställt, så dom kanske har lärt sig av det arga helgonet här Har bara hunnit med en gång men jisses!! Stooor tumme upp!!

Maten har gått värre tyvärr, för många fester

Återkommer med mått nästa onsdag för jag är alldeles för svälld för att mäta mig idag.

Tvillingsjäl - vart är du och hur mår du och så vidare?

Ni andra - ni är jätteduktiga, häng i nu det går om man vill!! Såg ett tips i Aftonbladet igår, att man skulle fota sig ofta och sätta upp bilderna så att man själv ser förändringen - det är väl en idé?

Ha det bäst

• Jessie76

Som med alla "program" och metoder, funkar det olika för oss alla. Jag skulle nog bli peppad av bilder - för som du säger Miafina, är man i förnekelse. Och det tror jag gäller i princip alla (iallafall oss med övervikt modell större ). Jag tycker oxå att jag ser smalare ut i spegeln men det är ju självklart - en spegel visar ju vad du vill att den ska visa... Jag har inte dom senaste 10 åren velat vara med på bild, hmmm undrar varför... För att jag ser större ut - men det är ju precis så man ser ut! Och när man inser detta, då tror jag man är på riktigt bra väg.
    Din sambo ser ju dig varje dag - skulle det vara någon annan på korten?
    Men som ni säger - allt passar ju inte alla. Jag tror att vi som har rejäl övervikt behöver arbeta med våra psyken lika mycket (om inte mer) än kroppen. Tro mig jag har hållt på länge...
    Numer har jag en "mentor" och hon är guld värd!! Du vet vem du är och du får stjärnor i himlen varje dag! Kraam på dig

• Jessie76

Välkommen Lebrah förresten! Kul med fler människor här
    Kämpa på, vi alla har svackor och då finns det alltid nån som har engagemang och vilja för att peppa en

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.