Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
Haha... tänk att man kan vara en inspiration va... =)
Jag som själv känner mig så grymt oinspirerad nu... Jag får hitta ngt som sätter fart under fötterna på mig igen.....
Jag tror att lite av problemet ligger i att förrut blev jag så himla arg för att jag inte gick ner, och därför gick det bra att gå ner sedan.. fick mkt energi av ilskan... Men nu har mitt humör blivit mkt jämnare och jag är tom snäll ibland tycker gubben... Så får inte samma energi längre ur mina känslostormar....
Imorgon skall jag ut och "tränga mig på folks privata sfärer"... Också ett sätt att studera socialpsykologi på, men ändå... Kan väl vara en kul grej att se hur folk reagerar om man kommer närmare än 1 meter, men känns samtidigt som rätt annorlunda grej att "måste göra" för att få betyg...
Nästan så man hellre leker ta fatt och små grodorna på skolgården som lärarna... ingen som tar illa upp iaf =)
Nåväl, idag var en dålig dag och humöret är kört i botten.... Men eftersom jag är trött så tror jag att det är lika bra att gå och lägga sig iaf... och hoppas man vaknar på rätt sida imorgon......
Häng i!