Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Vad jobbigt Miafina!!!!!
Men det kanske bara är en svacka... vissa dagar väger man ju mer..
Jag har hört att man inte kan öka mer i fettvikt per vecka än man kan minska i fettvikt per vecka vilket skulle vara upp till 1 kg. Om det stämmer så kanske det bara är muskler och vatten.
Ingen som vill svara mig...?
Millan - Nä det är helt ok... Jag har ju helt medvetet haft en ätarvecka nu så... Det är bara att ta nya tag så, det får gå... Inga probs med det.
Solstickan - Bra fråga... Det ser ju inte jättesvårt ut, men det beror väl på hur pysslig man är.
Själv så tror jag att jag är ganska pysslig, men jag kan absolut inte följa en beskrivning... så om jag skulle göra den skulle jag nog ställa in mig på att det blev annorlunda än det var tänkt... Men det är jag.. Har du bra pysselgener så bör det funka =)
Miafina
Ok, tror jag testar. Gillar att pyssla.
Solsticka - Tycker dom var jättefina och att du absolut ska prova! Go 4 it
Själv tänkte jag testa att göra egna tiaror till de två yngsta flickorna som ska vara näbbar. Det skulle vara lite kul att ha med något som man gjort själv på bröllopet.
Miafina - håll ut! Jag har precis tagit mig ur en "sån" svacka och jag vet att det är superjobbigt, men ge inte upp - det går att ta sig vidare. Tänk på de kilon som e kvar, jag menar du har fortfarande minus totalt - så tänkte jag iaf
Sweet Saint - självklart är jag på med foto - om jag hittar nåt vill säga för man e ju inte piggast på att vara med på sånt
jessie76
Bra idé till näbbarna! Jag kanske ska göra en till min tärna...
Suck... hade precis skrivit ett ganska långt inlägg så försvinner det...
I alla fall.
miafina,
Det är ju ett faktum att du klarar av att köra enligt GI och vi vet ju att det funkar bra på dig så det är bara att hitta tillbaka till kämparglöden och motivationen som du nog tappade i köket eller hallen för en vecka sedan;) när du sen har hittat den så kommer det roliga, kör du en vecka stenhårt så kommer du att gå ner MYCKET, eftersom din kropp nu har lagrat på sig alla kolhydratreserver igen. När du då kör stenhårt en vecka nu kan du nog räkna med att gå ner lika mycket som vecka ett eller kanske ännu bättre!
Så det är bara att leta upp motivationen igen och sätta igång med positiva tankar och lite kämparglöd!:D
Själv fick jag en kick idag efter att ha tittat mig i spegeln och faktiskt känt mig ok. Det var länge sedan jag inte kände mig skitful och FET när jag tittat mig i spegeln men idag börjar det kännas som om det faktiskt finns hopp för mig också!:D Kul.
Så nu tycker jag att vi ser till att kämpa lite till för nu närmar sig våren och lite tunnare kläder med stormsteg, och innan vi vet ordet av så är det sommar och bröllop!
Sitter här och kommer mig inte för att äta kvällsmat... Egentligen är det för sent på kvällen nu, men är så hungrig! Vet bara inte vad jag ska äta... Ni som kör GI, vad brukar ni äta på kvällen? Innan åt jag mackor, flingor eller gröt men det blir ju svårt nu...
jag äter faktiskt ordentlig middag även om det ibland är lite sent om jag inte ätit det på normal tid, typ en sallad med lax eller kött.
ok, det äter jag på dagen. Jag menar om man bara vill ha nåt lätt på kvällen.
Börjar redan tappa suget lite för GI... Känns litee krångligt. Är kanske bara lite negativ just nu.