Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Hello allihopa, idag var det vägning igen men vågen visade bara minus 0,1kg, men men det är ju i alla fall minus!
Miafina, se vad en bra dag kan ge, du låter redan mycket gladare:D
Jag är såå sugen på yoghurt så jag måste nog gå ut i kylan och ta mig till affären, yoghurt med lite nötter är precis vad jag behöver nu!
Huga!!!
Vägningsdag - PLUS 0,5 kg.... Men midjan e minus 0,2, så... Och sen har jag enorma bekymmer med min mage (som jag tjatat om 630 ggr c:a (förlåt )) och fick efter frukost gå typ 2 ggr på toa. Kanske det var det halva kilot som åkte i avloppet då? Hoppas går ju
Ska väga mig imorrn på morron så får vi se...
Hörrni, för ett tag sen så skrev nån om en glass man kunde göra - vem var det? Och ni som kan GI - kan man äta den i rivstarten?
Sweet saint - Jag tror du har mail...
Nu ger jag upp detta med GI... Kör inget socker, massa frukt och grönt, grovt bröd och fullkornspasta istället. Magen pajar helt utan kolhydrater och sötsuget tycker jag inte minskade... Jag gör säkert fel, men nu är motivationen borta iaf.
Det här var roligt ju... Sitter och mumsar middag... stekt bacon, ägg, ost, creme fraiche.... Känns helt absurt, men gott var det efter alla sallader och soppor =)
Jag måste säga att jag kommer bli väldigt förvånad om det här funkar i längden, men för all del.. glada surprises är alltid bra... =)
Passerade vågen när jag skulle byta kläder, och hoppade upp på den för att fåna mig lite... blev helt paff när den visade på minus.. från i morse hahaha =)
Mkt spännande.... Nu riktigt längtar jag till att väga mig på söndag och se om det hänt ngt under de dagarna.... =)
Men men man får väl se.... skall inte ta ut ngt i förskott..... Vi klarade redovisningen idag iaf... alltid ngt... och folk höll på att garva på sig för mina bravader med urringning... Så har man ju roat ngn också =)
Kör hårt Jessie, och ni andra....
0,5 är ju ingenting... se på mina 3,3 på en vecka.. huvalien.... *ryser*
Solstickan... Men det är ju bra att du undviker socker och kör på fullkorn iaf... Och jag tror verkligen inte att om man inte äter kilovis med frukt att det är fel.. Och grönsaker... Nä det måste man ju äta så hemskt mkt av för att det skall bli fel....
Kanske inte så vetenskapligt inlägg =)
Lite aktivitet här (som vanligt... Så jag fortsätter skriva... Dethär har nästan blivit som "min dagbok".. bara att den är offentlig... Men det sätter ju press, så det är bra =)
Har tränat OB idag.... bestämde mig för att köra en halvtimme... Blev ett lagom tempo, blev inte så där överdrivet trött, utan hade kunnat fortsätta... Om det inte varit för att jag var så dödens uttråkad efter den tiden.... Men 8,2 km bidde det på halvtimmen... Så, inte jättefort, men behagligt...
Så nu känner jag mig lite duktig... gäller det att inte frossa under dagen dock... tur att man inte har så mkt hemma =)
Idag blir det att sätta sig och tentaplugga.... not fun, men behövligt...
*funderar på om jag kan nå tillbaka till de där -12 tills mor kommer.... vore kul*
Uppdaterar lite....
Jag "tjuvväger" mig ju varje dag, men räknar bara vikten på måndagar. Kändes himla skönt imorse för då hade jag lägsta vikten någonsin. Var extra duktig igår så det är nog därför... Igår blev det nyttig matlåda till lunch, nyttig middag och ingen extra kvällsätning, tränade 60 min innebandy med grabbarna efter jobbet.. sååååå kul!! Älskar sport!! Fick tyvärr ett stort skavsår under foten, lätt hänt när man har så mycket adrenalin i kroppen för man känner inte att det gör ont förrän efteråt.. Det händer mig ganska ofta
Förhoppningsvis blir det boxercise ikväll om jag hinner, men jag tar nog ett par andra skor. Har nyttig matlåda idag med!!
Kämpa på tjejer!!!
Miafina: Vad pluggar du?? *nyf*
Brukar inte den här tråden ligga under bröllopsforum??? Eller är det jag som är förvirrad???
Hej alla bejjbs...
Jag passerade oxå vågen på morgonen, och då var det 0.3 minus från igår morse, så jag tror min teori stämde
Tränade igårkväll på OT:n i 60 minuter. Jag glömde kolla kilometrarna men det vart typ 270 kalorier. Skönt som tusan, sen gjorde jag direkt 2X25 situps. Känns riktigt bra nu så nu jäklar! Nu ska jag snart ringa "min" sömmerska och kolla om hon har fått ur tummen ur r***n och börjat med min klänning.
Sa jag förresten att våra inbjudningskort har börjat dimpa ner hos folket, och vi har fått några samtal att dom var så fina - kul! Jag har en sån msn-space, men jag vet inte hur man gör album där - nån som har en aning? Alltså mina bilder som jag lagt där blir bara bildspel.... Tips?