Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Tåls att funderas på alltså.... =)
Nu skall jag gå och sova, skall grupparbeta i skolan imorgon och sedan dra raka vägen upp i skogen till svärföräldrarna....
Trevlig helg på er, och kör så det ryker, som vanligt =)
Måste bara dela med mig, jag är så glad och stolt över mig själv!
I måndags vägde jag 83 kilo och lovade mig själv att gå ner ett kilo tills på söndag. "Tjuvvägde" mig idag, 80!!!
Ok, det kanske beror på väska eller nåt, men det känns bra!
Hihi... Ja om du hade väskan med dig första gången så kan det bero på den
Skojjar bara, men du bjöd på den!
Jättekul! Men även om det skulle vara vätska (som du förmodligen menade ) så kan det väl ändå inte vara 3 kg?! Jättegrattis!
Ha så himla roligt Mia i "skogen", kämpa på! Har dom sett dig innan du började eller?
Drakdal - jag känner precis samma fast med potatis, för jag älskar potatis och potatismjöl finns även i korv som jag oxå e toookig i! Men jag känner att så farligt är det inte, ungefär som nån sa för längesen - det är inte värt det, för så himla gott är det inte. Att ha kommit till den insikten - bara det är ju värt hurmycket som helst!!!
Jag gick ner 6 kilo med Gi och jag håller det än så det funkade kanon! Jag tränar mycke styrketräning nu oxå så jag tror att jag minskat i fett procent fastän jag står kvar på samma kilo vikt!
Miafina: Jag hoppas verkligen att du inte tar illa upp, som sagt ingen vill nåt illa men det är trots allt ett forum där vi pratar om vikt...därför kommer det nog alltid finnas dom som frågar...
Ja, jag menade vätska och självklar bjöd jag på den
Måste bara berätta...
Jag var och provade klänning på lunchen. Tänkte egentligen bara titta eftersom jag ville gå ner lite till men stog snart där i provhytten
Faktum är att jag såg så smal ut i klänningen, så nu känner jag mig ännu mer peppad inför viktminskningen. 6 kg till hoppas jag som sagt på....
Hejsan,
började med GI metoden för att rasa snabbt i vikt och få den viktiga starten man behöver...
Gick ned 5 kg på två veckor (dock ej i mått)!!
Helt kanon men i längden vill jag ju äta normalt så nu har jag gått inför att äta enligt tallriksmodellen men med mindre kolhydrater. Har gått ned 1 kg på två veckor och måtten har minskat betydligt! Behövde ändra kosten då jag börkat träna mer och tog hjälp av en PT. Min PT berättade att jag troligtvis mest miskat i vikt för att jag tappat vatten och det stämmer ju eftersom kolhydrater binder vatten... Mår mycket bättre och nu är det ju ännu bättre när det minskar både på vågen och i kläderna.
Trevlig helg på er alla!
Tjuvvägde mig idag och nu hr jag gått ner mer än 10kg! Känns superkul. Ville bara skriva det:D
Herregud! Va underbart roligt! Är lite avundsjuk... Hur långt tid tog det?
Är du nöjd nu, eller ska du ner mer?
Grattis!