• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • Miafina

Samtliga av de par jag försöker komma i nu är kritstrecksrandiga.. fast inte dem som jag kan ha nu tyvärr... Men gud vad jag gillar ränderna.. därför jag är så frenetisk att gå i just dem *skratt*

Jag får leta djupt inne i garderoben.. nu är mina gamla kläder för stora och mina gamla-gamla är så där ngn halvcentimetrar för små..... Men jag tror att jag hellre döljer bubblet än går i byxor som jag nästan tappar =)

• Jessie76

Jupp.. Jag hade gått på byxor modell större och överdel modell tight, men å andra sidan har jag rätt stora behag uppåt, och är smalare över rumpa å så. Man får ju välja efter vart ens "problemområden" sitter Men tight där det ska synas!

• Miafina

hmmm... jag har bigbig boobs, smal midja och big big höfter..... =)

Så midjan är väl liksom det som är överlägset mest "normalt"... fast eftersom jag har haft smal midja nästan hela tiden så... fast det klart då var det handtag lite här och var runt och kring den så.....

Hmm nä får nog bli de mest lagoma byxerna.. de hänger uppe iaf.. tillskillnad från övriga.. och är svarta, och såå en tajt top... så syns det att (nästan) alla handtag är borta =)

• Drakdal

Låter som ett bra val!!

• Miafina

Tack.... hmm nu börjar jag bli nervös... *tycker jag är skitfånig*.... =)

• Jessie76

Nejdå, inte alls - det kommer gå jättebra! Sen ser man ju ut som man känner sig. Jag känner då iaf att jag sträcker på mig mycket mer sen jag "började". Man känner sig lättare helt enkelt, och jag har "bara" kommit halva vägen jämfört med dig - go girl!

Och jag menar inte alls att pracka på dig GI metoden, man gör det man känner är bäst. Sen tänkte jag bara på ditt grönsaksbehov som lät likadant som mitt och då är GI bra.

• Miafina

Nädå, jag skojade bara.. känner mig inte alls påprackad ngt =)

Jag skall sätta mig ner sedan och göra lite jämförelser med GI, VV och det som stod i boken om att gå ner i vikt med kognitiv beteendeterapi, och se vad som ser bäst ut...

Men oavsett så tror jag att GI tanken den är bra oavsett.... Min sambo har börjat att göra lite mer så.... Även om han absolut inte FÅR går ner i vikt.. Men han äter så mkt skräp ändå så skadar honom inte att äta mer fibrer och mindre vitt =)

Hehe, jag bestämde mig för att vara lite "elak" idag.... Eftersom det är kväll och jag har samlat på mig en massa vatten så känner jag mig inte i toppform (mkt bättre på mornarna)... så blev svarta byxorna och halpösig tröja... syns troligen att jag gått ner iaf.. på ansiktet och sånt... Men inte hur mkt.. Så får jag vara strålande vacker imorgon istället =)
    Nu är de snart här, skall gå ut och dirigera parkeringsplats....

Sov gott och hörs vidare... Kör på =)

• Drakdal

Miafina, lycka till det kommer helt säkert gå bra!

• Miafina

Jessie.... vad är du nyfiken på ?

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.