Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Mycket jobb inför fettisdagen, det har ringt in beställningar hela dagen! Det blev 11 timmar ídag!

• Midsommardagsbruden

Många blir det!!! På väg nu...kollar bara av mina mail! Tänk på mig idag! Kramen

• Midsommardagsbruden

Tuff vecka! Många semlor! Men vi hörs senare! Extremt trött!

• Midsommardagsbruden

Halloj! Ingen rast ingen ro! Köket kom igårkväll så i helgen blir det fullt upp vill jag lova! Men min största uppgift blir väl att hålla hjälpsamma Melwin borta från köket, så allt går fortare! Vi ska nog ta en tur ner till torget för att fira curling-laget som tog hem OS-guldet, halva laget är födda och uppuxna här i Härnösand.

Nu ska vi gå och bada på badhuset!

• Midsommardagsbruden

Du kör stenhårt med träningen nu!!! Kul!!! Hur känns det att komma igång?

• Midsommardagsbruden

Ja! Det gör alltid ont i början, som att ta fram cykeln på våren ungefär. Jag har kört tre spinnpass i veckan sen tio år tillbaka med uppehåll för barnafödade och under amningen men jag har aldrig problem av det och känner inget i baken. Men visst är det bara SÅ KUL????

• Midsommardagsbruden

Nu monteras det käk för fulla muggar! Vad gör Du idag? Träningsvärk?

• Midsommardagsbruden

Hmmm...käk??? Menar ju KÖK!!!

• Midsommardagsbruden

Lite seg jag oxå igår! Kombination för LITE sömn och för MYCKET vin. Var på middag hos min kusin och sambo, trevligt med lite vällagad mat som omväxling!!! Sen blev det utflykt till Fälleberget och spinning. Idag har killen som hjälper oss med tak ovh väggar slitigt ner resten av våra gamla tapeter så jag börjar se ett slut på detta. En vecka till så...

• Midsommardagsbruden

Ja, det närmare sig i alla fall! Nu ska jag åka och titta på kakel!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3