Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Här igen, sonen fick lov att besöka toaletten, det går jättebra att sluta med blöja men jag tror han håller sig med "de stora sákerna" tills han kommer hem från dagis.

Ikväll blir det rester av smörgåstårtan jag bjöd på jobbet. ( En tradition vi har när man fyller år)

• Midsommardagsbruden

Den här smörgåstårtan var så himla god. Sa just imorse att det är en konst att få en tårta så saftig men ändå inte fet i smaken.

Kul med kalas, vilken ung mamma du har! Fast du är ju inte gammal heller

• Midsommardagsbruden

Nähä på det lilla viset, men det blev ju lyckat när du väl kom, eller hur!!!

• Midsommardagsbruden

Javisst är det väl så!!!

Som sagt snart helg! Är du laddad för morgondagens redovisning?

• Midsommardagsbruden

Klart inga höjdarupplevelser, men jag är rätt luttrad efter 6 års undersökningar pga vår ofrivilliga barnlöshet, så det är rätt lugnt för mig. Tandläkaren tycket jag gör mest ont i plånboken!!!

• Midsommardagsbruden

Vi sliter ut det gamla köket på lördag ( läs; min man gör det och jag tar sonen på lite andra äventyr så han får härja fritt)

Om allt stämmer kommer nya köket till veckan så vi får montera in det nästkommande helg!

• Midsommardagsbruden

IKEA, helt rätt! Ett enkelt kök i vitt, Faktum Ädel Vit. Nya vitvaror överallt. Läcker spiskåpa och en kyl/frys sidebyside i rostfritt!

• Midsommardagsbruden

WoW!!! Vilka hus!!!

Glömde säga att det blir nåt gråaktigt kakel, har inte kollat det än och bänkskivor i ek.

• Midsommardagsbruden

Jag förstår det, men det är det värt!

• Midsommardagsbruden

Sugna på hus eller barn ?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3