Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ni blir säkert inte besvikna!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Kram på På Alla Hjärtans Dag!

• Midsommardagsbruden

Har varit hos gammelfarmor och mina föräldrar med blommor. Spinningpass. Fikat och sett OS-medaljörerna bli intrevjuade.

Följer du OS? Har ju en mycket sportintresserad man så man blir uppdaterad vare sig man vill eller inte. Skämt åsido, det var väldigt spännande idag på sprinterloppen, följde det på TV på jobbet!!! Sååå kul!!!

• Midsommardagsbruden
    Läste i tidningen igår om en kvinna här i stan som tagit två veckors semester pga OS!!! Det var väl en hängiven OS-supporter!
  • Midsommardagsbruden

Ja, då var det ändå skäl nog!

• Midsommardagsbruden

Hmmm, pratar vi inbjudan nu eller???

• Midsommardagsbruden

Visst den var fin, men jag vill minnas att jag tyckte din layout till korten var hur vackra som helst!!! Hur mycket kan du spara prismässigt på att göra dom själv?

• Midsommardagsbruden

Ja där ser man. Då är det bara att ta (ännu ett) svårt beslut... Du har nämligen två fina att välja mellan!

• Midsommardagsbruden

Tänkte just på att de blir unika och personliga, samt att du både har tid och framförallt kunskapen och sinne för det konstnärliga. Dvs allt som jag önskar att jag själv hade vid samma tidpunkt!!!

• Midsommardagsbruden

Japp! Kortdesign. Men jag hade velat ha mer av färgen rosa i trycksakerna, men vi blandade ju det med vitt, silver & guld så det blev ju rätt bra ändå! Vi får väl rulla på så ingen anmäler mig för reklam!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3