Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Får väl se om köket kommer på onsdag som lovat??? Sätter in det nya på lördag i sådana fall.

Jovisst, filmen var lite söt! Popcorna goda. Snart har Bambi premiär, så då blir det ett bio-besök igen!

• Midsommardagsbruden

Sanasol & Miss Sophie

Hej hopp! Här är lite kaotiskt nu när vi inte har något kök, men det ska nog lösa sig. Har lånat föräldrarnas lilla spis med två pytteplattor där jag nu utövar små kulinariska delikatesser. Kan ni tänka mig stå och röra i två små pannor på knä på golvet!!! Ja, ni fattar. Min gamla dockspis är större! Men snart kommer nya köket ( om en vecka 9 om allt flyter!

• Midsommardagsbruden

Ja minst sagt! Har just diskat I TVÄTTSTUGAN´s vask!!! Nu ska jag krypa ner i sovsäcken...hmmm jag menar sängen!

• Midsommardagsbruden

Tjena tjejen!

Läget idag då? Pluggat?

• Midsommardagsbruden
    Jaså, Ni har kök Ni!!!

Jo lite struligt är det allt, värre blir det imorgon för då hämtar de kylen oxå. som jag har använt in i det sista. Vad tror du om kylväska med kylklabbar, skulle det funka några dagar tror du!!!

Dramatiken fortsätter, fler avsnitt följer...
  • Midsommardagsbruden

Sommaren 2006

Du kan väl maila mig på tommy.by@home.se så kan vi prata om det! Lite känsligt att ta upp det i trådarna då det strider emot reglerna! Ser fram emot att höra av Dig!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Bläää, har fått reda på idag att köket blir en vecka försenad!!! Men försöker vara positiv, har alltid gillat att leva primitivt

• Midsommardagsbruden

Ja!!! Varmvatten och varandra !!!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Får nog bli snabbmakaroner, här håller vi oss just nu till mycket begränsad matlagning, får väl grilla några korvar i öppna spisen !!!

Du vet den lilla spisen jag pratade om som vi lånat från mina föräldrar...där går inte ungspannkaka för en person ens att laga!!!

• Midsommardagsbruden

Marsbrud

Har tömmt lite i inkorgen nu!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3