• Blivande Fru Johansson

Nån som gifter sig sommaren -2007??

Är det nån som gifter sig då? Vill veta om det bara är jag som är ute väldigt tidigt??
    Kram på Er!

• Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??
  • Blivande Fru Johansson

Sanasol,
    klänningarna var helt underbara!!
    Ja kommer ha mammas klänning..
    Som även min syster och mormor har haft, så det känns mysigt!

• Sanasol

Aha, själv skulle jag inte kunna ha min mammas klänning! Dels ser den förskräcklig ut och dels så är jag mycket längre än henne! Annars är det en fin tradition tycker jag, billigare också ;)

• Blivande Fru Johansson

Roosa:

Nästa år e ju midsommar på en lörda, så då blir ju dagen innan en fredag.. Då blir det väl inga problem att hämta blommor och sånt?? Eller tänker ja fel?

• Blivande Fru Johansson

Det är typ det enda som blir billigt.. Tänker att det inte ska kosta så mycke, men allt småsaker som man inte tänker på..

• Sanasol

Har ni räknat på budget osv? Vi har räknat mycket fram och tillbaka på olika slags upplägg...

• roosa

Blivande Fru Johansson Midsommarafton är den 22 juni på en fredag och midsommardagen är den 23 juni på en lördag
    och ...dagen är ju som söndagar precis som juldagen osv.. så har jag fattat det som.. :)

• Blivande Fru Johansson

Nej, har kollat lite men ingen definitiv budget.. Räknat lite, tror vi hamnar runt ca 40,000:- Får se nu när vi måste fixa en annan lokal..

• Sanasol

Roosa, ifall det nu skulle vara midsommardagen så går det alldeles utmärkt att gifta sig den dagen, många som gör det och de har då varken problem med frisör, foto eller blommor.

• Blivande Fru Johansson

Roosa:

Vi pratar om år 2007!!

• Sanasol

Blivande Fru Johansson

Vi har räknat fram och tillbaks, vi har ett upplägg där vi hamnar på kring 40 000, men vi kände att det inte alls gav oss den bröllopsdag som vi ville ha! Därför började vi att kolla på restauranger osv, och vi hamnar med nuvarande budget och fest, middag på restaurangen på 60 000 ganska jämt, detta för 43 gäster. Det är precis dem vi vill bjuda för vi önskar oss ett litet bröllop med nära vänner och familj.

Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??