Nån som gifter sig sommaren -2007??
Är det nån som gifter sig då? Vill veta om det bara är jag som är ute väldigt tidigt??
Kram på Er!
Är det nån som gifter sig då? Vill veta om det bara är jag som är ute väldigt tidigt??
Kram på Er!
Vi har bjudit 35 pers, känns helt perfekt. Vi vill ha våra nära o kära med oss den dagen. Inte dom som man inte umgås med bara för att man måste.. Vill att alla ska trivas den dagen.
Blivande fru Johansson
Kul att det är någon som tänker likadant! Vi vill bara ha människor omkring oss som vi känner oss bekväma och abslappnade tillsammans med! Himla skönt, det som är anledningen till att det kostar så mycket är ju just för att vi valt en restaurang, men vi väljer att kosta på oss den lyxen! :D
Nån som vet nån bra fotograf här i stan? Tittat lite, Fotofabriken verkar bra.. Nån som kan några priser, spelat ingen roll vart det är..
Man ska det som man känner för.. Annars tror ja man ångrar sig lite efter.. Bättre att gå efter hjärtat.. Kan du nån bra lokal i stan som e bra? Idetorka..
Ja, det verkar som att jag också kommer att gå till prällen sommaren 2007... Men ännu är planeringen på låg nivå. Vi har mest pratat igenom grejerna och jag har funderat lite på vad jag kan tänka mig av olika saker... Skönt att ha gott om tid på sig!
Haha, hade missat att det var Norrköping! Sorry, kanske inte ska hänga i den här tråden...
Sanasol:
Synd att Du inte är härifrån, Du verka va toppen att bolla frågor med.. Kanske Du har nåt tips på nått annan bra? Kram på Dej
Har ju kollat upp en hel del saker, så tips har jag nog om väldigt mycket förutom gällande just Norrköping!
Har ni tänkt på ring och sånt där?
Tror Ni att Ni kommer få en möhippa?? Kommer Ni få göra då tror Ni??
Har vart o kolla på en några i satn som är helt i min smak. Vill ha en enkel som inte fastnar o går sönder när man jobbar. O den ska va med 3 små stenar..
Har Du kollat på nån ring?