• Blivande Fru Johansson

Nån som gifter sig sommaren -2007??

Är det nån som gifter sig då? Vill veta om det bara är jag som är ute väldigt tidigt??
    Kram på Er!

• Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??
  • Blivande Fru Johansson

Hur skaffar man ett "kryp-in"
    Såg jättemysigt ut..

• Blivande Fru Johansson

Hsr försökt med flera.. Men vi tar nya tag..

• Blivande Fru Johansson

Ja mena där man kunde fylla i sin egen sida.. Det stod om när ni träffades och om man hade några barn.. Man kunde fylla i dagobk.. Tror det tillhör BT..

• Sanasol

Du kan göra en brudparssida här på BT, då får ni tillgång till budgetverktyg, göra bordsplacering, bröllopssida, önskelista m.m. Himla bra, annars har BT en systersite som heter www.familjeliv.se , som handlar om barn och familjeliv där man kan göra ett eget krypin, det var där jag lagt ut bilderna på ringarna.

• Blivande Fru Johansson

Vad kostar det? Hur kommer jag in på den sidan?

• Sanasol

Det är gratis, du gör bara en användare! Det är inte kopplat till ditt medlemskap här.

• Blivande Fru Johansson

Har fixat det nu.. Vad kul, har man lite mer att pyssla med. Tack
    Ska gå nu, men hoopas vi ses mer!!

• Julibrud07

Blivande Fru Johansson:
    Nej, vi har inte bokat något än. Vi gillar att tänka på saker länge innan vi faktiskt gör dem. Dock har vi bestämt oss för vart vi vill ha bröllopet och festen.
    Kommer boka och sånt till sommaren då det känns lite närmare. Det jag försöker göra nu är att lista ut vad för klänning jag ska ha. Ska nämligen be en släkting som varit sömmerska sy upp den. Ska be henne sy klänningen till min tärna också.

• Blivande Fru Johansson

Ja ska ha min mammas klänning så det slipper ja tänka på.. Men mina tärnor måste ja hitta nått till..

Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??