• Blivande Fru Johansson

Nån som gifter sig sommaren -2007??

Är det nån som gifter sig då? Vill veta om det bara är jag som är ute väldigt tidigt??
    Kram på Er!

• Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??
  • Blivande Fru Johansson

Hej alla!!

Hur långt har ni kommit?? Vi har bokat festlokal o kyrkan ska vi boka imorron. Ska till frissan på ons o kolla priser. Ska även då fixa papper till inbjudningarna o placeringskort! Har gjort en buffe som jag hoppas få igenom hos cateringfirman.. Gästlistan är färdig, håller på att fixa med vart alla ska sitta nu.. Har kollat ut några ringar som ja tycker är fina, men har inte riktigt bestämt mej än, vill att min m2b ska va me o kolla dom oxå.. Har ni några tips på fotografer, ska kolla me fotofabriken! Höres.

• Blivande Fru Johansson

Har ni bestämt vad er blivande ska ha på sig?? Jag vet inte riktigt.. Ska nog ner på stan o titta på utbuden? Ska ni köpa eller hyra allt? Vi hyr nog till honom, har mammas klänning. Tärnornas klänningar köps nog..

• Tiger72

Blivande Fru Johansson

FL står för Familjeliv.

Patirk som har skapat BT har även skapat FL.

• Tiger72

Blivande Fru Johansson

tycker nog ni bör skicka inbjudningarna i början av jan. i slutet av januari börjar man ju fylla i semesterlapparna på jobb. som ni gifter er mitt i semestern

• Blivande Fru Johansson

Tänker skicka korten senast i slutet av januari.. Som sagt, semestertider! Vi har redan lagt in om när vi ska ha våran.. Vill ju att så många som möjligt kan komma!

• Blivande Fru Johansson

Puffar lite..

• Blivande Fru Johansson

Känns som om tråden börjar dö ut:(
    Ingen som har nått roligt att skriva?

• roosa

jorå.. nåt ska vi nog kunna hitta på.. :D

Vilka är det som är me dhär inne föressten? inget rolig men ändå..

• Blivande Fru Johansson

När gifter du dig Roosa?? Vi gifter oss den 30/6- 07! Kyrkan o herrgården är bokad nu! Längtar ..

• Blivande Fru Johansson

Har alla lagt av med sina planeringar?? Verkar bara va ja kvar.. Vill ju ha nån att kunna byta tips o ideer me! :(

Svar på tråden Nån som gifter sig sommaren -2007??