"Och jag passar på att hosta så fort jag går förbi/möter någon som röker. Lika kul varje gång haha. Nog ja som är lite torr"
Ha ha, klockrent! Bortsett från när jag varit på fester där alla står och kedjeröker i ett så tycker jag inte heller om när folk går förbi eller står bredvid och röker på en. Brukar demonstrativt flytta på mig. Kanske ska börja hosta jag med
Men det är ju bra att du blivit immun mot lukten nu i alla fall. Hjälper ju en hel del.
Och oh ja, snuset stinker det med. Hatar själv snuslukten ironiskt nog. Hade smaken varit lika vidrig som lukten hade jag slutat för längesen om ens börjat ha ha. Vet många som älskar snuslukten bl a några av mina vänner som annars tycker det är äckligt när jag snusar konstigt nog, så du är (var) inte ensam om det
Tror för övrigt att du kommer ta tag i träningen långt före jag tar tag i snusningen. Ser inte ljust ut för mig just nu. Men jag hoppas att jag får ett motivationsryck och slutar snart. Ska ut i helgen så tricket blir att snusa så mycket jag bara kan och vakna upp illamående av det dagen efter. Tragiskt, men det brukar hjälpa faktiskt ha ha! Annars ska jag nog prova på nikotinfritt snus, kanske känns bättre med något under läppen.
Nu har ju du varit rökfri i nästan två månader! Grattis! Det är stort.
Fortsätter att hejja och inspireras utav dig.