• Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!
  • 03062006

mjukisb
    hej
    rekommenderar dig att köpa en bok som heter south beah dieten där står allt du behöver veta och kostförslag från morgon till kväll.

south beach är uppdelat i 3 faser och jag har kört fas 1 nästan hela tiden för att få ett snabbt resultat, men det är hårt och ibland är det jobbigt men jag vill bli smal till bröllopet så det sporrar mig till max så det har gått bra för mig.

fas 2 går man till efter ett par veckor och fas 3 är det man ska sen lära sig att behålla sin vikt och lära sig att äta rätt hela tiden

allt går ut på att äta så lite kolhydrater som möjligt, det är som gi

lycka till, men boken rekommenderar jag varmt för att lyckas

• Fru Nilsson 1/7-06

mjukisb
    Du är mycket vacker i din klänning. Den passar dig perfekt.
    Ang. South Beach finns den nu i pocketform och kan beställas från Exlibris.se
    Kostar bara 40:- +frakt ca 20:- Absolut värd de pengarna!

• Gemma

Hej på er! Är lite nyfiken: Finns det nån här som känner sig frisk, snygg och helt igenom nöjd med sin nuvarande vikt, eller kämpar ni för att bli smalare? Vilken storlek tycker ni är den ultimata?

Kram, G

• Marlean

Vikten stör jag mig inte så mycket på själv. Jag ser inte så tung ut som jag är antar jag. Gillar även min kropp, bara ogillar mina överarmar och fötter, men det har jag gjort jämt.

• Baileys

Hej brudar!

Jag får gråa hår av att försöka bestämma mig för en brudbukett.. Vad kan man ha för slags bukett när man är strl 46/48?!

Har helt varit inne på en bukett vita kallor som hänger över armen, men sen hittade jag en bukett jag tycker om med hela färgtemat i (lila, grönt och vitt) groups.msn.com/_Secure/0YwD7AsodAUp*!WuKfQ1XFWPzY!H9z*LMUTIYbnXs0MSs2h1TUi84MaG!6CyX2sCrq9sECe9z4TRohIB38Kn5Wfm45XE*9v49*U4UnByeJSlahLWdK2PoihmXOfWoBQD8p4sAhyW3SSinz8BlIjXzqA/vacker.bmp

Förslag, tips, idéer mottages tacksamt!!

/Baileys

• mjukisb

hej
    idag har jag börjat med south beach dieten. Jag fick böckerna i slutet av förra veckan. Så nufår vi se hur det går. verkar vara en diet som passar mig.

• Gabbies

vad är south beach dieten? var kan man läsa mer om den?

• 03062006

mjukisb
    lycka till med den nya dieten, berätta sen hur det går

jag själv började om från början igen då efter några fuskande veckor och jag satte då som mål 10 kg från i förrgår tills jag gifter mig, den 3 juni, så nu e det hård körning
    har idag vägt mig och det är nu då 9 kg kvar

• somrigt

Hejsan!
    Är nån som vill skicka till mig lite om sout beach dieten??

• 03062006

south beach dieten är stenåldernsmetoden
    äter inga kolydrater i fas 1 lägger till lite i fas 2 och i fas 3ska man ha lärt sig detta och kán väll detta med att äta rätt och bra kolhydrater
    detta var ingen bra beskrivning av south beach men en förenklad förklaring

rekommenderar dig att köpa boken där står allt du behöver veta

alla jag känner som börjat med detta har i genomsnitt gått ner 3-4 kg i veckan i fas 1, själv har jag då gått ner mer än 30 kg sen januari, men jag kör stenhårt för att lyckas

lycka till

• mjukisb

idag vägde jag mig. Började ju med south beach dieten i tisdag och idag fredag vägde jag mig. Jag har gått ner tre kilo redan. Trodde inte det var sant var tvungen att kolla två gånger på vågen men det stämde. Nu blev jag lyklig. Denna dieten passar mig så bra.
    Tack för tipset.

• 03062006

mjukisb
    va kul , grattis och lycka till i forsättningen

• 03062006

hur går det för er andra?
    själv har jag inte mer än 6 kg till mitt första mål.

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag har nått mitt första delmål -20kg!!
    Men det var inte det jag tänkte säja...

Bra ställen på nätet med sexiga underkläder för oss lite mer storväxta kvinnor???

• 03062006

fru Nilsson 1/7-06
    grattis, va kul att höra

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!