Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1330645.html
Nu är den gamla tråden stängd, men häng med i den nya vettja!
Fler stora vackra brudar?
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1330645.html
Nu är den gamla tråden stängd, men häng med i den nya vettja!
Fler stora vackra brudar?
Hej!
Får jag oxå vara med?
Ska gifta mig 1/7 och kämpar nu med den j-la vikten, Nu har jag snart gått ner 20kg (1,5kg till bara), men det är långt kvar till målet som är -40kg till nästa vår.
Jag har valt Nixa's 850 fast i lite annorlund tappning. Jag får klänningen uppsydd och ska ha ett tyg över bysten i lite mer cremefärgat, samma tyg ska gå igen längst ner i kanten på klänningen och ut över släpet. Det ska oxå sys i pärlor och kristaller i detta tyget. I övrigt är min klänning i ivory.
Vad tycker ni?
Gillar den modellen på klänning! Hade själv tittat ut nixa 850 innan jag kom för att prova.. De hade tyvärr inte just den modellen inne, men gav mig en liknande nixa 458 (modellen gör den inte rättvis!) och den satt som gjutet!! Så jag har fastnat för den.. Lite annorlunda broderi bara, men gudomligt vacker!
Jamboochjag, The, jaaa, vet inte riktigt, har pratat o pratat med säljaren.. Tror att hon ska sälja klänningen, och jag ska få mina pengarna tillbaks... Ska försöka att hitta en ny klänning.. :/
katriin>> ta och prova i en affär först och jag hoppas verkligen att du hittar din drömklänning till vettigt pris! *kram*
Jag sydde min klänning själv är en strl 54
spaces.msn.com/maddekenneth63kissemiss/PersonalSpace.aspx&_c02_owner=1&_c=blogpart
jag har storlek 48-50.. jag ska inte ha någon vanlig brudklänning. Det känns skönt.. Mitt problem är tuttarna i storlek I som i Igloo :P Hur ska de få rum i en korsett?
Tänkte köpa en fin korset liknande top och sen en fluffig kjol under =)
=)
Jag har stlk 54 och har valt en modell som Nixa 850, men jag ska få den uppsydd i lite andra tyger, med kristaller och pärlor och med ett avtagbart släp ca 2m.
hej
ny i denna tråd
har st 46 har valt denna klänning
www.sarah.nu/index.php&firstrow=80
modell 2530
Efter att jag fött barn den 28 dec så kör jag stenhårt south beach dieten så jag hoppas att jag ska hinna gå ner ännu mer i vikt fram tills bröllopet den 3 juni.
Har nu gått ner 28 kg från januari tills nu.
Har redan beställt klänningen så går jag ner mer så får de sy in den.
03062006
Jag har gått ner 18kg från september fram till nu och det är jag otroligt glad för, men 28kg på ca 3 månader är ännu bättre....
Hur gör du?
Det hade varit roligt att veta vad south beach dieten innebär. Du får gärna mejla till mig:
lotta.ericsson1@spray.se
fru Nilsson 1/7-06
du har fått mail idag